Jump to content

Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats

Recommended Posts

Geplaatst:
4vqm4if.png

Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
Nederland
Hip-Hop
Label: Unexpected
Taal: Engels

Tracks
• Clap Kick Flow
• Womb to Womb
• Fish to Fry
• Hectic
• Q&A
• Believer
• Awake
• Traveller
• Last Love Song
• Freestyle
• Third Degree
• Balance
• Empire
• High Tide
• Mystery Repeats
• Time Flies

Het is al tijden geleden voor mij dat ik naar HipHop heb geluisterd. Dit heeft vele redenen maar de belangrijkste vond ik toch wel dat de hihop van nu totaal geen inhoudt meer heeft. In tegenstelling tot de meeste hiphop nummers die je op TV of op de radio voorbij hoort komen heeft deze plaat echt super veel inhoudt.

Pete Philly, ik had ooit wel wat van hem gehoord maar niets meer en niets minder. Tot afgelopen donderdag een vriend van mij zijn ipod aan mij gaf om een nummer te luisteren, het sprak me wel aan en ik ben op internet even gaan zoeken naar de playlist. Zo heb ik wat nummers geluisterd en ben ik er wel uit dat ik deze CD in mijn collectie moet hebben.

Normaal gesproken luister ik Linkin Park en andere rock/alternatieve muziek maar deze plaat heeft daar weer eens verandering ingebracht. De mix van klassiek met modern is echt geweldig. Ook het jazzy sfeertje maakt deze CD helemaal top!

Voorproefje:

Reacties graag,

Blink
Geplaatst:

Mooie muziek. Ze verkopen meer albums als Kanye West, en dus ook 50-cent. Maar 't album ziet er ook erg goed uit. Met boekje enzo. Klasse!

Iemand die ik ken is er naar een optreden van hun toegeweest. Hij vond het zeker vet 8)..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...