paul007 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hallo Allemaal, Ik vroeg me af of jullie de ''Hitman Daires kennen. Het is een filmpje gemaakt met GTA SA door één of andere Sinzar. De filmpjes zijn erg leuk en mooi gemaakt. Zelf heb ik alleen deel I en II gezien. Maar niet de andere. Ik vraag me af waar ik die kan vinden... Op YouTube zijn er wel duizenden varianten van de ''Hitman Daires'' Dus daar ben ik beetje verward mee. Waar kan ik de Orginele vinden? Alvast hartelijk dank, Paul007 Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Volgens mij was de maker gestopt en was iemand zanders ermee verder gegaan dus best wel verwarrend. Ik zou gewoon zoeken naar deel 3 maar hoe rekening dat het iemand anders is. Reageren
paul007 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Volgens mij was de maker gestopt en was iemand zanders ermee verder gegaan dus best wel verwarrend. Ik zou gewoon zoeken naar deel 3 maar hoe rekening dat het iemand anders is. Oké, bedankt Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Dat ken ik... Ik had ooit die eerste twee delen gezien, toen was ik er heel lang naar opzoek, maar nu ik weet hoe ze heten heb ik ze weer gevonden... Bedankt! Bewerkt: 23 september 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.