Jump to content

Tony Hawk Wasteland hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

hmm raar ik dacht dat ik al z'n topic heb gemaakt maarja

Kan iemand me uitleggen hoe je deze missie moet doen?:

Ik moet omhoog jumpen door de heletijd op kruisje te drukken van boone alleen ik druk bijhard op het kruisje maar het lukt niet :(.

Alvast bedankt :tu:

MVG,

gtaman122

Geplaatst:
hmm raar ik dacht dat ik al z'n topic heb gemaakt maarja

Kan iemand me uitleggen hoe je deze missie moet doen?:

Ik moet omhoog jumpen door de heletijd op kruisje te drukken van boone alleen ik druk bijhard op het kruisje maar het lukt niet :( .

Alvast bedankt :tu:

MVG,

gtaman122

Echt niemand?

Geplaatst:

het is lang geleden dat ik dat game heb gespeelt moet je geen bone olie ofso iets doen dan moet je rap 2maal op het kruisje drukken

Geplaatst:
het is lang geleden dat ik dat game heb gespeelt moet je geen bone olie ofso iets doen dan moet je rap 2maal op het kruisje drukken

Nee je krijgt z;n powe meter. en er staat press te x so hard if you can maar ik ga het een keer proberen met trucjes.

Geplaatst:

gewoon button bashen ;)

pak een oordopje ( van mp3,ipod etc ) beweeg daarmee snel over de X hij drukt vaker dan als je als een gek op de knoppen loopt te rammen

Geplaatst:

ah ja dat gelijk dat surburban zegt mega rap rap met je duim op x button drukken

TIP:doe het met je wijsvinger en probeer een beetje te beven dan druk je er vantzelf rapper op bij mij werkt het altijd en anders gebruik een elektries tandenborstel.

Geplaatst:
ah ja dat gelijk dat surburban zegt mega rap rap met je duim op x button drukken

TIP:doe het met je wijsvinger en probeer een beetje te beven dan druk je er vantzelf rapper op bij mij werkt het altijd en anders gebruik een elektries tandenborstel.

Oke ik zal het proberen ik heb ook nog een andere vraag!

Je moet bij de skateranch op een enorme paal 21000 punten halen maar hoe je moet iets doen via de freeway?!?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...