Jump to content

Jumpstyle helemaal in?

Jumpstyle  

66 leden hebben gestemd

1. 1. Helemaal in?

• Helemaal in! Te gek!
      7
    • Helemaal uit! Zo "3 jaar geleden"...
      45
    • Jumpstyle? Hè? Wat?
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Naar aanleiding van dit topic vroeg ik me af wat jij vind. is jumpstyle uit? Of nog helemaal in. In dat topic wat ik bedoel zijn namenlijk heel wat reacties te vinden die melden dat het helemaal uit is. Zelf vind ik dat ook, maar ik wil toch weten hoe dat algemeen zit, en vandaar deze poll.

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

5

• Wazuup

4

• 2fast{0}

4

• Sandra

3

Geplaatst:

Van mij part is het uit..Ik vind het helemaal niks :N

Ik denk dat het nog wel in is maar niet echt veel meer..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben ook blij dat het uit is iedereen. bij ons op school gingen ze in de pauze jumpen toen het een rage was.

Bewerkt: door Mr.Umberto
Geplaatst:

Mij doet het er niet toe of het 'in' of 'uit' is. Jumpstyler ben je niet voor even, dat ben je voor het leven. To the bone.

Mij doet het er niet toe of het 'in' of 'uit' is. Jumpstyler ben je niet voor even, dat ben je voor het leven. To the bone.

Dat wil ik jou nog wel eens over 80 jaar zien zeggen 0_0.

Maar het valt me nu al op dat sommige mensen nieteens weten wat jumpstyle is!?

Al 3 stemmen voor "Jumpstyle? Hè? Wat?"?

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

ja tss duidelijk uit sins dat die gozer van jusitie heeft staan te jumpen :puh:

ik doe het nog weleens maar niet echt vaak :N

gr.

fiegel5

Nou volgens mij is het nog in. De muziek vind ik wel OK maar het jumpen vind ik dom. Mijn zusje kijkt naar Nickelodeon: een jumpwedstrijd tussen allemaal kleine koters, zelfs die kunnen het. Award uitgerijkt door Jeckyll& Hyde zelf. Zij zijn ook genomineerd voor de nominatie die Nederland inzendt naar de MTV European Music Awards. Ze hebben een nieuwe single. Mensen op school jumpen nog. Jammer maar volgens mij is het er nog. Ik zie het gewoon realisctisch in, ik houdt mezelf niet voor de gek dat het voorbij is.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Nou volgens mij is het nog in. De muziek vind ik wel OK maar het jumpen vind ik dom. Mijn zusje kijkt naar Nickelodeon: een jumpwedstrijd tussen allemaal kleine koters, zelfs die kunnen het. Award uitgerijkt door Jeckyll& Hyde zelf. Zij zijn ook genomineerd voor de nominatie die Nederland inzendt naar de MTV European Music Awards. Ze hebben een nieuwe single. Mensen op school jumpen nog. Jammer maar volgens mij is het er nog. Ik zie het gewoon realisctisch in, ik houdt mezelf niet voor de gek dat het voorbij is.

misschien nog in bepaalde delen van het land dat het nog in is , want hier in Noord-Holland weten ze volgens mij niet meer wat het is :puh:

Geplaatst:

Ik weet niet waar Jeckyll&Hyde vandaan komen, maar van Limburg komen ze niet. Dus het is hier niet de enige plek waar het nog in is.

Ik deed heel wat voor de zomer aan jumpstyle maar nu vind ik het egt onzin :bonk:

ik zie het bijna niemand meer doen

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Ik weet niet waar Jeckyll&Hyde vandaan komen, maar van Limburg komen ze niet. Dus het is hier niet de enige plek waar het nog in is.

Simpel: bij jou is het nog in MartyCeha :Y

Ik deed heel wat voor de zomer aan jumpstyle maar nu vind ik het egt onzin :bonk:

ik zie het bijna niemand meer doen

en bij jou niet :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...