Jump to content

Jumpstyle helemaal in?

Jumpstyle  

66 leden hebben gestemd

1. 1. Helemaal in?

• Helemaal in! Te gek!
      7
    • Helemaal uit! Zo "3 jaar geleden"...
      45
    • Jumpstyle? Hè? Wat?
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind Jumpstyle uit, Ach ik vind het maar niks.

Maar vorige week kwamen Jeckyll&hyde nog optreden hier, ze zeiden dat de tent half leeg was. XD

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

5

• Wazuup

4

• 2fast{0}

4

• Sandra

3

Geplaatst:
Ik vind Jumpstyle uit, Ach ik vind het maar niks.

Maar vorige week kwamen Jeckyll&hyde nog optreden hier, ze zeiden dat de tent half leeg was. XD

ken je nagaan , aks de tent halfleeg is :schater:

en de Poll liegt ook niet:

Helemaal in?

Helemaal in! Te gek! [4.76%]

Helemaal uit! Zo "3 jaar geleden"... [76.19%]

Jumpstyle? Hè? Wat? [19.05%]

Geplaatst:

Ik denk dat de mensen die hebben gekozen voor jumpstyle he wat

jumpstyle hardstikke haten en gewoon uit hun gehuegen hebben weggevaagt want die hele hype kon je jammer genoeg niet missen :duh: kortom ik haat jumpstyle

Geplaatst:
Voor de mensen die er echt van houden: Nooit in of uit geweest.

Hier ben ik het mee eens. Het ligt er maar net aan waar je van houdt, je kunt niet echt een maatstaf nemen voor iets om te zeggen dat het "in" of "uit" is. Voor iemand die ergens helemaal gek van is en zich er dagelijks mee bezighoudt is iets natuurlijk helemaal in, voor iemand die zich met iets nooit bezighoudt is het natuurlijk nooit in geweest.

Geplaatst:

Ik woon in België en hier lopen er nog altijd 'Jumpers' rond, maar dan alleen échte jumpers. De mensen die wannabe waren in de tijd dat het nieuw en hip was die zijn allang geen Jumper meer. Deze vraag is een vraag waar er eigenlijk geen antwoord op bestaat. Zelf vind ik Jumpstyle helemaal niets maar er zijn wel veel mensen die daarvan houden. En die mensen zullen binnen 5 jaar waarschijnlijk er nog van houden, dus het zal nooit echt uit zijn. Al is het inderdaad al heel wat verminderd...

Geplaatst:

Het is een lange tijd in geweest, maar nu hoor ik er nog maar weinig van. Laatst zag ik nog wel bij 'So you Wannabe a popstar?' een stel jumpers jumpen op een lied van goeie oude Gerard Joling :duh: Als je dat ziet kan je niets anders dan veronderstellen dat het gewoon passé is :7

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Nu beginnen alle oudjes te jumpen. Zag laatst ook Gordon bij een programma jumpen. Echt fout man, t is gewoon UIT! :puh:

Geplaatst:

Er word nog steeds muziek voor gemaakt, maar Jumpstyle waaronder de dans, is totaal uit! :puh:. Vond er sowieso al niks aan de afgelopen maanden

Geplaatst:
IK vraag me af wie er op "Ja helemaal in" heeft gestemd. :7

Nou ik weet zeker dat NilsHolgersson er een is :7

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...