Jump to content

Jumpstyle helemaal in?

Jumpstyle  

66 leden hebben gestemd

1. 1. Helemaal in?

• Helemaal in! Te gek!
      7
    • Helemaal uit! Zo "3 jaar geleden"...
      45
    • Jumpstyle? Hè? Wat?
      10

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

5

• Wazuup

4

• 2fast{0}

4

• Sandra

3

Geplaatst:

Ik heb op "jumpstyle, he wat?" gestemd omdat ik die hele rage sowieso niks vond. Ik had er dan ook een gruwelijke pesthekel aan.

Geplaatst:

dat haat ik nu é jumpstyle is uit de mode en niemand doet dat nie meer omdat het zogezegt ouderwets is

wees gewoon ne keer uzelf als je graag jumpt jumpt dan voor heel u leven ge moet daarvoor nie stoppen é alst uit

de mode is (ben wel blij) kijk ik skate al 4jaar skaten is ook uit de mode wat kan mij da schelen HAVE FUN

Geplaatst:

De jumpstyle heeft het niet lang overleefd... Ik heb niet eens de tijd gehad om het te leren ;).

Neemt niet weg dat ik het niet veel gedraaid heb op feestjes, maar toch...

1 ding is zeker, ik blijf het kutmuziek[/font] vinden, net zoals hardcore... Is eigenlijk geen muziek. Een beetje house of techno is wel leuk, maar jumpstyle en hardcore vind ik kut[/font].

Geplaatst:

Jumpstyle is helemaal uit (Wat ik jammer vond) want de muziek vond ik wel lekker en je kon gaan afvallen als je sprong. :Y

Geplaatst:
Jumpstyle is helemaal uit (Wat ik jammer vond) want de muziek vond ik wel lekker en je kon gaan afvallen als je sprong. :Y
omdat het uit de mode is hoeft dat niet te zeggen dat je het nog mag luisteren :7
Geplaatst:

C-walk ziet er echt nog mongolischer dan jumpstyle... :7

Net alsof je naar een paar lichamelijk gehandicapten aan het kijken bent :7

C-Walk is gewoon dope.

ik denk dat als je zelf kan crippen dat je 't ook vet zou vinden.

En je moet natuurlijk van hiphop houden.

Geplaatst:
Bleeeeeh niks aan ! kinderachtig

Kinderachtig ? Jumpstyle is pas kinderachtig. kindjes van 4 doen het nog.

C-walk ziet er echt nog mongolischer dan jumpstyle... :7

Net alsof je naar een paar lichamelijk gehandicapten aan het kijken bent :7

Wat is dat nou weer voor een post ? Heb jij ooit lichamelijke gehandicapten zo zien bewegen dan ? Nee.

En mongolischer, dat komt doordat C-walk erg onbekend is in Nederlands. Je vindt het zeker 'Mongolisch' omdat je Kan jumpen, en niet C-walken.

Geplaatst:
Dit is het Cwalk is onbekend, maar het Ownt

OMFG dat filmpje is wel heel flauw. :puh: Macho Man onder alle jumpfilmpjes zetten. :schater:

Haha, hij's wel leip.

Maar de Cwalk is ook wel wat lastiger dan jumpstyle he, maar goed ik wil/zie iemand liever de Cwalk doen dan jumpstyle.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...