Marsmello Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik wil er een video opzetten maar hoe? met Itunes? Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Op de nieuwe en oude Nano van Apple kunnen geen video's Alleen foto's en muziek. Je kan ze denk ik wel gewoon als bestand erop zetten, maar niet bekijken. Als je video's wil bekijken, moet je logischerwijs de Ipod Video hebben. Als je hem op de USB aansluit, zou hij als geheugen station moeten verschijnen in Deze Computer en dan kan je er ook bestanden op pleuren denk ik. Greetz @hieronder:Sorry, ik loop dus een generatie achter Bewerkt: 22 september 2007 door Galiorix Reageren
Ferre Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Op de nieuwe en oude Nano van Apple kunnen geen video's Alleen foto's en muziek. Je kan ze denk ik wel gewoon als bestand erop zetten, maar niet bekijken. Als je video's wil bekijken, moet je logischerwijs de Ipod Video hebben.Als je hem op de USB aansluit, zou hij als geheugen station moeten verschijnen in Deze Computer en dan kan je er ook bestanden op pleuren denk ik. Greetz Erm, hij heeft het over de nieuwe: de derde generatie. Marsmello, hiermee moet het lukken: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304680-nl. Reageren
Marsmello Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Ferre: Thanks dat moest ik weten. Maar nu nog een probleem... Ik heb een video. Maar als ik hem erop zet doet ie het niet. Welke formaat moet het zijn? Alvast bedankt Bewerkt: 23 september 2007 door Marsmello Reageren
Sdajafol Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik heb zelf geen iPod dus ik weet niet welk bestandstype je moet hebben, gok op .mov omdat dat gebruikt word door Apple, maar anders kan je hier even kijken http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ Reageren
Marsmello Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Dankje. Mijn laatste probleem is. De batterij laat niet op.. Hoe moet dat.. Via de USB-kabel of niet. teminste dat zijden ze Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Klopt, dat moet via de USB Kabel. Ik weet niet of je die al heb maar er is een soort stekkertje te koop waar je je USB kabel in kan plugen zodat je niet de computer aan hoefd te hebben. Hier kan je alle accesoires voor je Ipod vinden Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.