Jump to content

Ipod Nano 4Gb de nieuwe..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op de nieuwe en oude Nano van Apple kunnen geen video's ^_^ Alleen foto's en muziek. Je kan ze denk ik wel gewoon als bestand erop zetten, maar niet bekijken. Als je video's wil bekijken, moet je logischerwijs de Ipod Video hebben.

Als je hem op de USB aansluit, zou hij als geheugen station moeten verschijnen in Deze Computer en dan kan je er ook bestanden op pleuren denk ik.

Greetz :sigaar:

@hieronder:Sorry, ik loop dus een generatie achter :7

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Op de nieuwe en oude Nano van Apple kunnen geen video's ^_^ Alleen foto's en muziek. Je kan ze denk ik wel gewoon als bestand erop zetten, maar niet bekijken. Als je video's wil bekijken, moet je logischerwijs de Ipod Video hebben.

Als je hem op de USB aansluit, zou hij als geheugen station moeten verschijnen in Deze Computer en dan kan je er ook bestanden op pleuren denk ik.

Erm, hij heeft het over de nieuwe: de derde generatie. Marsmello, hiermee moet het lukken: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304680-nl.

Geplaatst: (bewerkt)

Ferre: Thanks dat moest ik weten. Maar nu nog een probleem...

Ik heb een video. Maar als ik hem erop zet doet ie het niet. Welke formaat moet het zijn?

Alvast bedankt

Bewerkt: door Marsmello
Geplaatst:

Dankje.

Mijn laatste probleem is. De batterij laat niet op.. Hoe moet dat.. Via de USB-kabel of niet. teminste dat zijden ze

Geplaatst:

Klopt, dat moet via de USB Kabel. Ik weet niet of je die al heb maar er is een soort stekkertje te koop waar je je USB kabel in kan plugen zodat je niet de computer aan hoefd te hebben. Hier kan je alle accesoires voor je Ipod vinden ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...