Jump to content

gta 3 voetgangers in VC


superjetze

Recommended Posts

Officieel hoort dit volgensmij in het moddingforum thuis, maargoed. Voor zover ik weet is er nooit een mod gemaakt waarmee alleen de voetgangers van GTA3 in Vice City worden gezet. Er is wel een TC-mod geweest die Liberty City namaakte, maar volgensmij waren de voetgangers daar nog gewoon die van Vice City. Dus ik ben bang van niet. Daar komt nog bij dat Vice City meer verschillende voetgangers heeft, je hebt dus pech denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij krijg je ook bug's als je ze probeert te vervangen, de voetgangers uit GTAIII zijn anders als die uit GTA Vice City. Zoiezo zijn ze anders zoals ze eruit zien, maar ook hoe ze in de game geplaatst worden. Ik wil het wel proberen, maar ik weet niet of het lukt.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een txd valt te transferren, dus het is mogelijk om de voetgangers van GTA III door te sturen naar GTA Vice City. Het probleem steekt echter bij de namen van de peds; ik weet de namen niet. Dit kun je overigens ook makkelijk zelf doen, dit is heel lichte modding. Je bent alleen TXD Workshop nodig. Deze zal ik dadelijk uploaden in de Download Database. Als je deze download, moet je het programma openen. Vervolgens (of dit doe je eerst) zoek je de peds op uit de gta3.img van GTA III. Dit is mogelijk met de IMG Tool. Deze moet je vervolgens installeren. Hier vind je de Handleiding voor IMG-Tool 2.0.

Extract vervolgens de peds uit gta3.img uit de GTA III map volgens bovengenoemde tut. Deze open je in TXD Workshop, vervolgens zie je rechtsonderin staan: GTA III. Verander deze in GTA Vice City en sla hem op. Nu kun je hem vervangen met de originele van GTA Vice City. Maak wel een back-up, voor het geval het fout gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de txd goed transferred, crasht hij niet. ;) Het is alleen een kwestie van goede zekerheid dat je hem op GTA Vice City hebt staan, en verder hoef je hem alleen maar op te slaan en vervangen met die van Vice City. Ik zal overigens TXD Workshop even toevoegen.

Edit: Ik zie zojuist dat de download door mezelf moet zijn gemaakt, of contact opnemen met de eigenaar. Dus ik mag hem (voorlopig) niet toevoegen.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de txd goed transferred, crasht hij niet. ;) Het is alleen een kwestie van goede zekerheid dat je hem op GTA Vice City hebt staan, en verder hoef je hem alleen maar op te slaan en vervangen met die van Vice City. Ik zal overigens TXD Workshop even toevoegen.

Edit: Ik zie zojuist dat de download door mezelf moet zijn gemaakt, of contact opnemen met de eigenaar. Dus ik mag hem (voorlopig) niet toevoegen.

Je hoeft helemaal niks te doen met transferren, de TXD-files van GTA III zijn van 8bit kwaliteit, die van Vice City zijn 16bit, dus kan die ook goed 8bit aan. Ik heb bijvoorbeeld gewoon de Mafia Sentinel uit GTA III in VC gezet.

Dus superjetze en alle andere mensen die dit willen maken, het is gewoon een kwestie van de dff's en de txd's uit de gta3.img van GTA III te halen, en ze te hernoemen naar een ped uit VC. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik heb geprobeert Tommy Vercetti in GTAIII te zetten, en dat lukte niet. Zmod crashte toen ik hem om wou zetten naar een GTAIII DFF, en als je hem gewoon vervangt voor de standaart DFF dan crasht het spel als je een savegame wil laden. Nou weet ik niet of het net zo zal zijn met de peds, maar het lijkt me wel aan nemelijk. Voel je verder wel vrij om het uit te proberen, maar ik zelf heb mijn twijfels ^_^

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt zeker niet aan de TXD. Als hij crasht dan kan het gewoon niet. Je kan nog proberen hem te importeren in Zmod 1.09 en dan te exporteren als Vice City DFF, maar ik denk dat het gewoon niet kan.

Greetz :sigaar:

en waar kan je die downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...