billymertens Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 yo,ik heb een savegame gedownload voor gta san andreas ik heb het in de userfiles gezet van gta san andreas ,maar als ik het spel opstart en een de savegame wil openen dan begin ik altijd bij het begin in de plaats van het einde van het spel!kan iemand mij helpen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Download eerst de savegame zet hem op bureaublad kopieer de savegame => gaan naar mijn documenten => San andreas userfiles => plak de savegame en klaar is kees als dit niet wil weet ik het niet meer Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Dan heb je een verkeerde versie savegame gedownload. GTA is namelijk opgedeeld in twee hoofdversies: V1 en V2. Heb je V1, dan zul je een V1 savegame moeten downloaden. Natuurlijk geldt hetzelfde voor V2, daar heb je een V2 savegame voor nodig. Ga daarom even naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'Data' > 'Script'. Kijk dan even hoe groot het bestand 'script.img' is: 568 kB = V1 savegame 562 kB = V2 savegame Reageren
Donwell Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Dit is de verkeerde versie savegame die jij hebt gedownload. GTA San Andreas heeft namelijk twee versies gekregen, en dus is men ook twee verschillende savegames. Jij hebt de verkeerde gedownload, dus kijk goed naar de versie die je download. Je kan zien welke versie jij hebt door naar het opstartscherm te gaan (Start Game, Options, Quit Game). Rechts onderin zie je dan welke versie je hebt. Niets - Je hebt gewoon V1 V 1.01 - V1 V 2.0 - Je hebt V2 Je zult dus een andere savegame moeten downloaden, óf de main.scm, script.img vervangen en de .exe downgraden. Edit: Ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt met zelfde inhoud en probleem, en daar heeft -Matthijs- je al verder geholpen zie ik... >>> Door Bling: Het waren er zelfs vier, maar deze had ik vanacht blijkbaar over het hoofd gezien. Ik heb je antwoord even aan dit topic toegevoegd, zodat alles nu in één topic staat. <<< Bewerkt: 23 september 2007 door Bling Reageren
centrion Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 als ik bij het spel opsla en ik wil hem laden zegt hij altijd save game corruptet wat moet ik doen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 als ik bij het spel opsla en ik wil hem laden zegt hij altijd save game corruptet wat moet ik doen Dat is een lastig probleem, dus ik hoop dat ik je ermee kan helpen. Ten eerste raad ik je aan dit topic eens door te lezen. Je vindt daar een kleine tutorial waarin wordt uitgelegd hoe het probleem op te lossen is met behulp van het programma Cygnus Hex Editor. Mocht optie één helaas niet werken, probeer het dan eens via een gastaccount. Een gastaccount kun je inschakelen via het configuratiescherm. Daar kom je via 'start' > 'configuratiescherm' > 'gebruikersaccount'. Je hoeft dit account dus niet eerst aan te maken, hij hoeft enkel ingeschakeld te worden. Schakel dan het gastaccount in, en probeer het eens via daar. Als je overigens slechts bij één savegame dit probleem hebt, dan ligt de oorzaak waarschijnlijk bij de savegame zelf. Controleer dit even door naar je 'GTA San Andreas User Files' (in 'Mijn Documenten') te gaan. Een goede savegame is 198kB groot. Ik hoop dat je er wat mee kan, en laat ons even weten of het gelukt is! Succes! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Heb je de savegame wel uitgepakt? Of zit het nog steeds in een .zip of .rar bestandje? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hij zegt toch dat hij hem opslaat en dan weer laadt? Als je het spel opslaat wordt dat niet automatisch ingepakt hoor. Leesfoutje? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hij zegt toch dat hij hem opslaat en dan weer laadt? Als je het spel opslaat wordt dat niet automatisch ingepakt hoor. Leesfoutje? Hij zegt toch dat hij het opstart en in het begin i.p.v het einde uitkomt? Ik ben precies echt verstrooid vandaag. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Oh jij hebt het over een andere vraag Ik heb het over deze vraag: als ik bij het spel opsla en ik wil hem laden zegt hij altijd save game corruptet wat moet ik doen Misverstandje Reageren
tjoef Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb een probleempje. Ik heb een 100% savegame gedownload voor versie V1(wees gerust, ik heb gedowngrade) dat hier bij de downloads stond, maar het werkt precies niet. Het staat nochtans correct in de map GTA San Andreas user files. Ik had al eens dat savegame gedownload en toen werkte het wel, maar omdat ik wat probleempjes had met een bepaalde mod, had ik gta er afgepeerd en daarna terug erop gezet en nu werkt het dus niet meer. Enige suggesties?? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb een probleempje. Ik heb een 100% savegame gedownload voor versie V1(wees gerust, ik heb gedowngrade) Ik ben niet gerust, want als je downgrade houd je nog steeds je orginele versie, je hebt dus een 100% savegame van V2.00 nodig, je kan één hier downloaden. Reageren
tjoef Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Gelukt inderdaad Nu vraag ik me wel af hoe het komt dat ik al wel met die ene savegame heb kunnen spele Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.