welsie31 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Missie(s): Supply Lines New Model Army Driving School (in ieder geval Burn and lap) Cheaten: Liever niet Versie: Versie 1.0. Overig: Ik dacht ik dat ik de 1.1 patch had geïnstalleerd, maar in het menu staat niks onder in beeld, daarom ga ik er vanuit dat het nog versie 1.0 is. Alvast bedankt voor een ieder die hier tijd voor mij in wil steken. GTASAsf1.b
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Doe ik, maar dit hoort eigenlijk in dit forum thuis. Moet ik de hele driving school doen of het liefst alleen Brun and Lap? Gehaald: Supply Lines Beloning: $5.000 Gehaald: New Model Army Beloning: $7.000 Overig: Een nieuwe asset voltooid, hij genereert nu $5.000 per etmaal. Ik weet niet of ik alleen Burn and Lap moest halen of de hele driving school, dus hier 2 savegames, kies welke je wilt. Savegame met Burn and Lap gehaald (goud): Savegame met hele driving school goud gehaald: Er spawnen nu een Super GT, Bullet en een Hotknife bij de driving school. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 22 september 2007 door Jow Tommy Verceti
welsie31 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Doe ik, maar dit hoort eigenlijk in dit forum thuis.Moet ik de hele driving school doen of het liefst alleen Brun and Lap? Gehaald: Supply Lines Beloning: $5.000 Gehaald: New Model Army Beloning: $7.000 Overig: Een nieuwe asset voltooid, hij genereert nu $5.000 per etmaal. Ik weet niet of ik alleen Burn and Lap moest halen of de hele driving school, dus hier 2 savegames, kies welke je wilt. Savegame met Burn and Lap gehaald (goud): Savegame met hele driving school goud gehaald: Er spawnen nu een Super GT, Bullet en een Hotknife bij de driving school. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Harstikke bedankt, ik begon al moedeloos te worden. Het beeldscherm en keyboard waren al in aanraking gekomen met mijn toenemende frustaties. Dit scheelt veel tijd en eventueel schade. Nogmaals dank.
Recommended Posts