Boris H. Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Dag mensen, Ik heb momenteel een brakke PC die GTA SA net kan draaien en wil dus een nieuwe. Ik heb nu besloten dat ik in de herfstvakantie een nieuwe PC ga kopen. Ik zet hem zelf in elkaar en bestel dus alle onderdelen los. Nu zat ik zelf te denken aan de onderstaande configuratie. Ik wil er wel graag enige tijd mee vooruitkunnen maar mijn Maximum budget is 800 euro. (in mijn onderstaande configuratie ga ik er 17 euro overheen maar dat maakt niet uit.) Is dit een goede PC? En kan ik er een tijdje games op blijven spelen? (eventueel later upgraden.) Groetjes, Boris H. Bewerkt: 22 september 2007 door Boris H. Reageren
OG-J Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Deze PC is goedgenoeg, je zal San Andreas met gemak aankunnen. Uiterraard wanneer je die pc thuis ontvangt zal er van elk model al wel een nieuwe versie zijn. Maar je zal toch even verder kunnen met deze. Reageren
xgaming Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) GPU is niet echt goed..... Zal ook wel wat voor je samenstellen. Bij DVD rewriter heb je IDE neem SATA is sneller en nieuwer. Tot slot neem een Dual core van Intel zijn sneller. EDIT: 7 euro over je budget. Als je DX10 wilt moet je een AMD CPU nemen en dan een 8800GTS. (272,- euro van ECS). Bewerkt: 23 september 2007 door xgaming Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik wil perse de Thermaltake Armor als kast. Dit uit persoonlijke voorkeur. Verder is de graka wel in orde hoor. GPU draait op 620 MHz en het geheugen (512MB) op 2100 MHz. Lijkt me prima om af en toe eens een beetje te gamen. Groetjes, Boris H. Reageren
xgaming Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Als je denkt dat de GPU goed is... Dan neem je hem. Uit benchmark (test resultaten) blijkt dat ie slechter is dan de 7900 serie... Reageren
Boris H. Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 ik zit erover te denken om misschien een laptop te kopen. Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen een laptop en een PC. Mijn belangrijkste eis is eigenlijk dat ik GTA SA (+SA:MP en MTA:DM) lagloos kan spelen. Nu heb ik de volgende laptop gevonden voor 820 euro. Onderdelen PROCESSOR Intel® Core™ 2 Duo Processor T7250 (2.00 GHz, 2 MB L2 cache, 800 MHz FSB) bewerken BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Business - Nederlands bewerken ONDERSTEUNINGS - SERVICES 1 Jaar On-Site Hardware Support - Next Business Day bewerken LCD-SCHERM 17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm bewerken GEÏNTEGREERDE WEBCAM Matte Jet Black met camera met 2,0 megapixel bewerken GEHEUGEN 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] bewerken HARDE SCHIJF 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) bewerken GRAFISCHE KAART 256 MB nVidia® GeForce® 8600M GT bewerken OPTISCH(E) STATION(S) Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software bewerken HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h) bewerken Services & Software ACCIDENTAL DAMAGE SUPPORT Geen Accidental Damage-support bewerken BEVEILIGINGSSOFTWARE Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands bewerken Accessoires DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa bewerken MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 8.5 - Nederlands bewerken Ook meegeleverd bij uw systeem Gedis-pakketreferentie V1700 Silver N1017002 Bestelgegevens Vostro Notebook Order - Netherlands Verzendingsdocumenten Dutch Documentation with Eur Power Cord and English Adobe Systeemmedia CD met hulpbronnen - bevat diagnosemiddelen en stuurprogramma's Voeding 90 W wisselstroomadapter Modem NL - Modem & Adapter Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY) Standaardondersteuning Basisgarantie - 1 jaar hardwaresupport voor bedrijven Bestelling via internet bij Dell Bestelling via internet bij Dell DRAAGTASSEN Geen draagtas Is dit een goede laptop om mee te internetten, photoshoppen, en GTA multiplayer lagloos te spelen? Alvast bedankt! Reageren
xgaming Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik zou toch gaan voor een desktop pc. Maar ik denk dat die laptop wel goed is Alleen voor het 'echte' photoflop werk niet... Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Alleen voor het 'echte' photoflop werk niet... Om gewoon signature's te maken e.d. is hij toch wel goed? Wat bedoel je met het echte photoshop werk? Maar GTA SA en MTA zal gewoon lagloos draaien? Groetjes, Boris H. Reageren
xgaming Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Alleen voor het 'echte' photoflop werk niet... Om gewoon signature's te maken e.d. is hij toch wel goed? Wat bedoel je met het echte photoshop werk? Maar GTA SA en MTA zal gewoon lagloos draaien? Groetjes, Boris H. Nou zware photoshop applicaties En om signatures te maken zal ie wel aankunnen. Maar of ie GTA SA en MTA lagloos zal draaien... Geen idee. Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Mmm... Ik wil toch wel zeker weten dat hij GTA SA en MTA lagloos draait. Is er misschien iemand hier die een laptop heeft met een 8600GT en die een resolutie draait van 1440 x 900 op zijn laptop? En kan diegene mij vertellen hoe GTA SA en MTA daar onder draait? Alvast heel erg bedankt! Groetjes, Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.