Jump to content

SA-MP

GTA freakje

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal.

ik heb een probleem met SA-MP.

als ik opstart dan zie ik de letters van vinewood en voor de rest gebeurt er niks.

ik kan lopen wat ik wil er gebeurt niks.

kan iemand dit probleem verhelpen?

Geplaatst:

Dat kan aan een paar dingen liggen, en ééntje ligt het meeste voor de hand. De server waar jij op wilt, is een andere versie, de nieuwste is versie 0.2.2. Als jij bijvoorbeeld de cliënt 0.2.2 (R2) hebt, zal hij alleen werken op servers die éénzelfde versie hebben. Als de server dan 0.2.1 of 0.1b heeft, zal hij niet werken. Je moet dan óf een andere server zoeken, óf de andere cliënt versie downloaden. Dit kan over geheel internet, op de SA-MP site is alleen de allernieuwste te downloaden.

Geplaatst:

En toch krijg je meestal een melding van "Wrong version" oid als je met een verouderde client probeert te joinen.

GTA freakje ga het volgende even na:

- SA:MP correct geinstalleerd in de map van GTA:SA?

- Gebruik je GTA:SA v1.0? dit is te controleren door GTA:SA op te starten en te kijken of er een nummer vermeld is in de rechteronderhoek. Is dit het geval dan gebruik je GTA:SA v1.1 of 2.0.

Geplaatst:
En toch krijg je meestal een melding van "Wrong version" oid als je met een verouderde client probeert te joinen.

GTA freakje ga het volgende even na:

- SA:MP correct geinstalleerd in de map van GTA:SA?

- Gebruik je GTA:SA v1.0? dit is te controleren door GTA:SA op te starten en te kijken of er een nummer vermeld is in de rechteronderhoek. Is dit het geval dan gebruik je GTA:SA v1.1 of 2.0.

ik heb 2.0 dus dat zal het wel zijn.

Geplaatst:
ik heb 2.0 dus dat zal het wel zijn.

Dan is dat waarschijnlijk het probleem. Je moet even downgraden naar V1, zodat je ook SA-MP kunt spelen. Downgraden kan met deze patch. Het enigste wat je hoeft te doen is even de setup runnen. Als de patch succesvol geïnstalleerd is, probeer dan eens weer en kijk of hij het doet.

Doet SA-MP het dan nog niet, vervang dan de bestanden 'main.scm' en 'script.img' van V2 voor die van V1. Ik heb beide bestanden in mijn bijlage staan. Na het downloaden pak je die bestanden dan even uit, en kopieer je ze naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Vergeet niet een back-up te maken van je originele bestanden.

Laat ons even weten of het gelukt is! :Y

Geplaatst:

hij doet het nog niet :N

als ik opstart zie ik heel vaag mijn vuist, de tijd en de radar.

ik wordt er horendol van. :duh:

Geplaatst:

Laat me raden: Als je SA-MP Op start start ie ook gelijk GTA op right?

Bij mij doet ie dat wel. Gewoon GTA afsluiten en een server selecteren (Niet SA-MP afsluiten dus)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...