Fbi-Crew Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe krijg je dat behalve met barbara barbara is dood Reageren
Bigstijn Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe krijg je dat behalve met barbara barbara is dood Je kan kiezen uit een 100% savegame te downloaden op het forum, hier zitten meestal alle vriendinnen 100% bij. Of je kan alle oysters verzamelen, soms zal je vriendin dan gewoon weer bij de eerste ontmoetingsplek spawnen, ik weet niet of dit waar is. Zelf heb ik ook eens 100% met barbara gehaald, ik zou toch een 100% savegame downloaden, dat bespaart je een hoop moeite voor een outfit. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe krijg je dat behalve met barbara barbara is dood Je kan kiezen uit een 100% savegame te downloaden op het forum, hier zitten meestal alle vriendinnen 100% bij. Of je kan alle oysters verzamelen, soms zal je vriendin dan gewoon weer bij de eerste ontmoetingsplek spawnen, ik weet niet of dit waar is. Zelf heb ik ook eens 100% met barbara gehaald, ik zou toch een 100% savegame downloaden, dat bespaart je een hoop moeite voor een outfit. maar ik heb ps2 Reageren
-Omar- Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Dan zul je al de oesters moeten halen, of als je armax heb kan je een savegame voor de PS2 downloaden. Ik heb met een PS2 savegame downloaden niet zoveel ervaring maar _KoE_Mzungu heeft dat wel je kan het beter aan hem vragen. MVG, gtaman122 Reageren
Donwell Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 In de Galerij staan filmpjes, met onder andere ook iets over dit geval. Met 50 oysters, zal je vriendin weer op de allereerste ontmoetingsplaats staan. Dit werkt echter niet met Millie of Denise, deze krijg je in een missie en heeft dus geen spawnplaats. Een 100% savegame downloaden wil ook wel, maar dat vind ik persoonlijk niet mooi; ik vind het mooier om zelf mee te maken dat iets 100% is gelukt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 welk polietieoutfit is het eigenlijk??? LS police SF police of LV police Reageren
Donwell Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Het is Los Santos police of San Fierro, daar heb ik het onderscheid nog steeds niet van... Echter, hier in de database is het filmpje, ik zal hem er zo even bijzetten... Edit: Klik Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Inderdaad, dat bewijst volkomen duidelijk en gemakkelijk dat het waar is als je de 50 oesters hebt verzameld, je vriendin wordt gerespawnt. In ieder geval, de plaats waar Barbara woont lijkt me overduidelijk. Weet je het nog niet? Dan laat ik kort samenvatten dat het ongeveer 'naast' het plaatsje is waar de bootschool zich bevindt. Kijk eventjes op WiKiGTA voor meer informatie hierover. Bovendien meen ik nog steeds dat de politie in dat soort dorpjes een bruin politiepak aanheeft met een cowboy-hoed. Trouwens, als je de politieoutfit hebt, krijg je er geen cowboy-hoed bij. Oké, ik kon geen screenshot vinden, maar ik kon wel vinden dat je een soort 'sheriff-outfit' krijgt. Overal staat gewoon een police-outfit, dus daar zul je het mee moeten doen, sorry. Hahaha. Bewerkt: 23 september 2007 door Richie01 Reageren
Donwell Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 De dessert heeft inderdaad bruine/beage kleding aan, met een hoed op. Ook de badlands hebben dit, alleen dan in andere kleuren. Maar Barbara geeft je toch duidelijk een pak van de San Fierro of Los Santos police, persoonlijk denk ik de eerste. Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 De dessert heeft inderdaad bruine/beage kleding aan, met een hoed op. Ook de badlands hebben dit, alleen dan in andere kleuren. Maar Barbara geeft je toch duidelijk een pak van de San Fierro of Los Santos police, persoonlijk denk ik de eerste. Bedankt voor de herinnering, Donwell! Het heet Dessert, inderdaad! Ik was even volkomen kwijt hoe ik het noemen moest, dus bedankt. Ik heb alle dates nog niet, en ik geloof dat ik er ook één van dood geschoten heb door middel van een klein voorvalletje... In ieder geval, ik zal het vanavond zeker nog eens bekijken en ik laat het natuurlijk weten wanneer ik meer weet! Reageren
marvin85 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hoi, Ik heb een savegame gedownload met politie outfit. Is wel leuk, zodra je assistentie verleent en schiet op een verdachte, beginnen de collega's op jou te schieten.. Maar...is er een missie waar je het uniform nodig hebt? En waar kan ik die downloaden?> Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Maar...is er een missie waar je het uniform nodig hebt? En waar kan ik die downloaden?> Nee, de outfits zijn verder nergens voor benodigd, ook niet voor missies en dergelijke. Je kunt het gewoon zien als een extraatje richting jou, voor de moeite die je hebt gedaan om een vriendin tot 100% gedate te hebben. Overigens ben je met het outfit geen agent, dus andere agenten zullen gewoon op jou schieten zodra je een overtreding begaat. Extra: Bij elke vriendin, op Millie na, krijg je een outfit: Denise: Pimp Suit Helena: Rural Clothes Michelle: Racing Suit Katie: Medic Uniform Reageren
X-boy Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Heel cool bedankt voor het overzicht Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) ik kom niet veder met haar kan iemand vertellen hoe dit het snelste gaat. en ja ik werk al met helicopters Bewerkt: 26 september 2007 door fiegel5 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Wie=haar? Denise, Barbara, Millie, Katie, ofzo? Met een heli zul je niet veel verder komen En hoezo kom je niet verder? Is het te moeilijk? Wat duidelijker graag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.