Jump to content

PoLITIE outfit

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat 'haar' Barbara is, aangezien het onderwerp daar ook over gaat. Echt snelle manieren om te daten zijn er niet echt, elke date kost ongeveer hetzelfde qua tijd. Om de snelheid enigszins op te hogen kun je de dichtstbijzijnde bar/disco/restaurant zoeken. Daarnaast kun je proberen uit te kiemen welke date het minste tijd kost, zodat je steeds die date gaat doen. Dat betekent dus dat je steeds je savegame opnieuw moet laden, maar dat kost natuurlijk ook weer tijd. Ik denk overigens niet dat er een echte tactiek is voor het daten, het is eigenlijk gewoon een kwestie van steeds hetzelfde proces herhalen. Tot slot kun je natuurlijk wel wat gifts meenemen, deze vallen meestal wel goed. :Y

Geplaatst:

Er zijn idd verschillende factoren die een rol spelen voor een succesvolle date met een zo hoog mogelijke progress per date, houd rekening met het volgende:

• verzamel eerst >alle oesters<
  • zorg voor een hoog sex-appeal gehalte, dit kan met: >kapsel<, >kleding< en >tattoo's< maar de grootste invloed op de sex-appeal waarde komt van bepaalde auto's zoals bijvoorbeeld de >Slamvan< en de >Buffalo<
  • neem voor haar >een kado< mee en geef deze aan haar
  • zorg ervoor dat de date plaatsvind in een gebied dat ze fijn vind (dit zal ze zelf aangeven tijdens de date)
  • zorg dat je van koffie houd :koffie: succes

Geplaatst:

Wie=haar? Denise, Barbara, Millie, Katie, ofzo? Met een heli zul je niet veel verder komen En hoezo kom je niet verder? Is het te moeilijk? Wat duidelijker graag

ik vlieg al met de heli naar etentjes en naar disco's

dat gaat sneller :Y

maar ik kom met rondrijden niet veder

Geplaatst:

Dan moet je precies zo hard rijden als ze wil. Als ze zegt 'CJ you're too slow' dan moet je harder gaan rijden. Zegt ze iets als 'Slow down CJ' dan moet je zachter gaan rijden. Als je dit maar lang genoeg volhoudt is je date voltooid :)

Geplaatst:

Bij sommige dames is het vrij lastig om de goede snelheid te vinden die ze prettig vinden, als dat zo is raad ik je aan om achteruit te rijden i.p.v. vooruit. De snelheid die je achteruitrijdend kan halen wordt door sommige dames als prettig ervaren. ^_^

Wat je ook kan doen: opnieuw laden en een nieuwe date starten. Herhaal dit dan totdat de gewenste date zich aanbiedt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...