Jump to content

Scooter Installeren?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ik heb een (voor mij dan) groot probleem, nu San Andreas eindelijk goed werkt ben ik begonnen met het downloaden van auto's/motoren/scooters etc, de motoren en de auto's kan ik allemaal goed installeren via SAMI maar de scooters niet ik heb versie 1.0 van San Andreas en elke keer als ik het probeer laad ik, dan stopt die op de helft en loopt die vast, dan verwijder ik die scooter weer en dan doet die het weer perfect. Dus mijn vraag was of iemand mij hier mischien mee kon helpen. :tu:

Alvast Bedankt.

M.V.G,

-.Exorcist

Bewerkt: door .Exorcist
Geplaatst:

Zoals hierboven word gezegt, SAMI is alleen om auto's te instaleren, je kan geen andere voertuigen instaleren dan auto's, als je toch brommers in het spel wil zal je met de IMG tool 2.0 moeten gaan werken, met deze tool kan je eenvoudig mods instaleren en textures overschrijven, klik hier voor de IMG tool 2.0: Klik. En hier voor een handleiding hier op het forum: Handleiding IMG tool 2.0, met deze handleiding van Flying Dutchman moet het makkelijk te volgen zijn, probeer niet te veel uit, er kunnen hierdoor fouten in het spel voorkomen.

Zoals hierboven word gezegt, SAMI is alleen om auto's te instaleren, je kan geen andere voertuigen instaleren dan auto's, als je toch brommers in het spel wil zal je met de IMG tool 2.0 moeten gaan werken, met deze tool kan je eenvoudig mods instaleren en textures overschrijven, klik hier voor de IMG tool 2.0: Klik. En hier voor een handleiding hier op het forum: Handleiding IMG tool 2.0, met deze handleiding van Flying Dutchman moet het makkelijk te volgen zijn, probeer niet te veel uit, er kunnen hierdoor fouten in het spel voorkomen.

Ik heb de hele tutorial gevolgd en ben nu het archief aan het ''rebuilden''

Ik zal zo even mijn post veranderen om te zeggen of die het doet of niet.

Bedankt tot zover. :tu:

[Edit] Helaas het werkt nog steeds niet. :N

Geplaatst:

Dan doe je dus iets fout. Het enige wat je hoeft te doen is de juiste txd en dff uit gta3.img replacen door de nieuwe bestanden (van de mod) en het archief herbouwen. Vertel dus even precies wat jij doet; anders kunnen we natuurlijk niet weten wat je fout doet.

Geplaatst:
Dan doe je dus iets fout. Het enige wat je hoeft te doen is de juiste txd en dff uit gta3.img replacen door de nieuwe bestanden (van de mod) en het archief herbouwen. Vertel dus even precies wat jij doet; anders kunnen we natuurlijk niet weten wat je fout doet.

Ik doe precies wat je zegt, ik download die mod, in die rar file zitten Faggio.TXD en faggio.DFF die pak ik uit op mijn bureaublad, ik open image tool en zoek Faggio.TXD op ik back die up en plaats dus de originele in een ander mapje, dit doe ik ook met faggio.DFF als dat klaar is verwijder ik Faggio.TXD en faggio.DFF, als dit verwijderd is doe ik add> en dan kies ik die DFF en TXD faggio's op me bureaublad.

Nadat dat klaar is doe ik Rebuild Archieve, als dat klaar is start ik San Andreas op, load een game en dan blijft die op de helft steken en vast zitten.

Dan heb je waarschijnlijk tóch versie 2.0 van GTA San Andreas.

Hoe weet ik welke versie ik heb?

1.0: Staat nergens

1.1: Staat bovenin het menu

2.0: Staat bovenin het menu

Hoe krijg ik versie 1.0?

Je kan in de downloadbase van het forum een downgrader downloaden voor GTA San Andreas die er voor zorgt dat je weer kan modden. Zorg er voor de zekerheid wel voor dat de san andreas map van Alleen Lezen afstaat en laat dan de setup zijn werk doen.

Als het goed is doet je San Andreas het nu met mods geinstalleert.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Dan heb je waarschijnlijk tóch versie 2.0 van GTA San Andreas.

Hoe weet ik welke versie ik heb?

1.0: Staat nergens

1.1: Staat bovenin het menu

2.0: Staat bovenin het menu

Hoe krijg ik versie 1.0?

Je kan in de downloadbase van het forum een downgrader downloaden voor GTA San Andreas die er voor zorgt dat je weer kan modden. Zorg er voor de zekerheid wel voor dat de san andreas map van Alleen Lezen afstaat en laat dan de setup zijn werk doen.

Als het goed is doet je San Andreas het nu met mods geinstalleert.

Greetz :sigaar:

Maar als ik 2.0 heb hoe kan het dan dat auto's/motoren wel werken? ook waneer ik in de readme kijk staat er dat het 1.0 is...

Geplaatst:

Het kan ook zo zijn dat de mod gewoon defect is. Stuur anders eens de exacte link van de mod en laat iemand hier kijken of hij/zij dezelfde problemen krijgt.

Het kan ook zo zijn dat de mod gewoon defect is. Stuur anders eens de exacte link van de mod en laat iemand hier kijken of hij/zij dezelfde problemen krijgt.

Het is de Piaggo NRG Tuned van mazurek

>>>Klik Hier<<<<

[Edit]

Als je van boven naar beneden telt is het de 6de.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...