Jump to content

Mobiele internet


Richie01

Recommended Posts

Hallo,

zoals al geruchten werden rondgebracht, heb je in de nieuwe GTA IV beschikking over een mobiele telefoon en zover ik ook gehoord heb; internet.

Hoe gaat dat nou te werk, denk je?

Zal er internet op je mobiele telfoon staan, of moet je naar een computer met daarop internet?

Iemand informatie hierover binnengekregen?

Groeten! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

zoals al geruchten werden rondgebracht, heb je in de nieuwe GTA IV beschikking over een mobiele telefoon en zover ik ook gehoord heb; internet.

Hoe gaat dat nou te werk, denk je?

Zal er internet op je mobiele telfoon staan, of moet je naar een computer met daarop internet?

Iemand informatie hierover binnengekregen?

Groeten! :cya:

Zoals uit de previews in tijdschriften naar voren kwam, kun te toegang krijgen tot "internet" vanaf computers die je her en der in Liberty City tegenkomt. B.v. in een internet-cafe, maar waarschijnlijk ook wel in bedrijven of bij mensen thuis.

Uiteraard heb je geen toegang tot het echte internet, maar een GTAIV ingame versie daarvan.

Of je vanaf je mobiel ook bij het internet kan, is voor zover ik weet nog niets over bekend. maar ik vermoed het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

zoals al geruchten werden rondgebracht, heb je in de nieuwe GTA IV beschikking over een mobiele telefoon en zover ik ook gehoord heb; internet.

Hoe gaat dat nou te werk, denk je?

Zal er internet op je mobiele telfoon staan, of moet je naar een computer met daarop internet?

Iemand informatie hierover binnengekregen?

Groeten! :cya:

Zoals uit de previews in tijdschriften naar voren kwam, kun te toegang krijgen tot "internet" vanaf computers die je her en der in Liberty City tegenkomt. B.v. in een internet-cafe, maar waarschijnlijk ook wel in bedrijven of bij mensen thuis.

Uiteraard heb je geen toegang tot het echte internet, maar een GTAIV ingame versie daarvan.

Of je vanaf je mobiel ook bij het internet kan, is voor zover ik weet nog niets over bekend. maar ik vermoed het niet.

Nice , naar p*rn* gan gaan :puh: , lekr veel rechtzaken aan hun zak :D

Link to comment
Delen op andere websites

In de 2de trailer weet ik cker dat er mee actie in zal zitten!

:bier:

OMG, de trailer is sinds 2 dagen uit., En jij raadt het 2 en een halve maandt ervoor al.

:schater::tu:_O_ Dat is nou een raden wat er gebeurt. Ik denk dat er in trailer 3 meer over nico zelf gaat.

En over de andere personage's

of geheime internet-sites die je alleen maar kan vinden als je het juiste adres intypt. niet geschikt als easteregg natuurlijk want je kan moeilijk alle mogelijke lettercombinaties gaan proberen. maar wel leuk om als code op "real life" internet te lezen en dan uit te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Op een screen dat je niko ziet wegrennen met die poltie daarachter zie je een reclame voor een datingsite. Ik denk dat je dan naar die site moet op het internet om zo vriendinnen te gaan zoeken maar misschien doen ze er andere manieren in.

Link to comment
Delen op andere websites

Op een screen dat je niko ziet wegrennen met die poltie daarachter zie je een reclame voor een datingsite. Ik denk dat je dan naar die site moet op het internet om zo vriendinnen te gaan zoeken maar misschien doen ze er andere manieren in.

ja grote kans. journalisten zagen bij het (tijdelijke) ingame internet tijdens een demo van rockstar dat er op de pagina die je ziet als je de pc opstart ook links naar datingsites staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat ik ook ergens gelezen had, dat je een real life browser ingame krijgt. Dus bijv naar Gtaforum.nl terwijl je GTA IV aan het spelen bent.

nee het is juist bevestigd dat het internet in gta 4 fictief is. Niet het echte internet, maar gewoon sites die door rockstar zijn verzonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...