Baffie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Jippie!, ik mag de volgende posten. OK, dit wordt de vraag: Noem de naam van de persoon die jou in Vice City de telefoonmissies geeft Misschien niet moeilijk, opzoeken ook niet.
Baffie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Fout, jawel hij heeft WEL een naam en de grap is ook nog eens dat deze vraag op internet op te zoeken is.
Mister Fuji Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) Mr. Teal, of zo... Na nog eens nakijken: Leo Teal Bewerkt: 11 februari 2005 door Mister Fuji
Baffie Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ook fout, zo denkt de opdrachtgever hoe jij heet. In de missie Back Alley brawl moet je een kok neerpaffen, die heet Leo Teal. De opdrachtgever zélf heeft een andere naam...
Mister Fuji Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ja, hebbes: MR BLACK op de officiele Vice City site staat dat hij opdrachtgever van Leootje is, dus kan niet missen...
Baffie Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Oké, goed volgende vraag voor jou
Mister Fuji Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Waar moet je El Burro zijn "volwassen literatuur" afleveren?
-Richard- Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 De boekwinkel (red light district)
Mister Fuji Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Ik zal de vraag wat specificeren: Hoe heet de plaats waar je de volwassen literatuur van El Burro moet afleveren?
-Richard- Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Je moet eerst naar Portland Docks en daarna naar de Red Light District Dus 1 van deze 2. :huh:
Mister Fuji Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 mmm, de zelfde vraag nog een keer anders stellen... Hoe heet de zaak / de winkel / de plaats waar je de volwassen literatuur van El Burro moet afleveren?
Baffie Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol:
-Richard- Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol: Hij bedoeld volgens mij de naam van de zaak. (en dat was het eenigste wat ik dus NIET wist, haha :lol: )
Mister Fuji Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol: Hij bedoeld volgens mij de naam van de zaak. (en dat was het eenigste wat ik dus NIET wist, haha :lol: ) jep naam van de zaak , maar dacht dat dat wel duidelijk was, niet dus
Recommended Posts