Jump to content

Game Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Jippie!, ik mag de volgende posten. OK, dit wordt de vraag:

Noem de naam van de persoon die jou in Vice City de telefoonmissies geeft

Misschien niet moeilijk, opzoeken ook niet.

• Reacties 485
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ken-D

39

• Yohan

38

• Baffie

34

• Slimm

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Fout, jawel hij heeft WEL een naam en de grap is ook nog eens dat deze vraag op internet op te zoeken is.

Geplaatst: (bewerkt)

Mr. Teal, of zo...

Na nog eens nakijken: Leo Teal

Bewerkt: door Mister Fuji
Geplaatst:

Ook fout, zo denkt de opdrachtgever hoe jij heet. In de missie Back Alley brawl moet je een kok neerpaffen, die heet Leo Teal. De opdrachtgever zélf heeft een andere naam...

Geplaatst:

Ja, hebbes: MR BLACK

op de officiele Vice City site staat dat hij opdrachtgever van Leootje is, dus kan niet missen...

Geplaatst:

Ik zal de vraag wat specificeren: Hoe heet de plaats waar je de volwassen literatuur van El Burro moet afleveren?

Geplaatst:

Je moet eerst naar Portland Docks en daarna naar de Red Light District

Dus 1 van deze 2. :huh:

Geplaatst:

mmm, de zelfde vraag nog een keer anders stellen...

Hoe heet de zaak / de winkel / de plaats waar je de volwassen literatuur van El Burro moet afleveren?

Geplaatst:

Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol:

Geplaatst:
Ja, je hebt nu al 3 keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld. Keur dan meteen het antwoord van GTAspeler goed of stel de vraag in één keer goed. Zo kunnen we het nooit raden. Moet je nu de winkel, de zaak of de plek in Portland noemen? Trouwens, als ik Liberty City zeg, is het dan ook goed? :lol:

Hij bedoeld volgens mij de naam van de zaak.

(en dat was het eenigste wat ik dus NIET wist, haha :lol: )

Geplaatst:

Hij bedoeld volgens mij de naam van de zaak.

(en dat was het eenigste wat ik dus NIET wist, haha :lol: )

jep naam van de zaak :D, maar dacht dat dat wel duidelijk was, niet dus :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...