-Richard- Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Volgens mij moet je maar een hint gaan geven, anders raden we het nooit.
Mister Fuji Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Volgens mij moet je maar een hint gaan geven, anders raden we het nooit. Een hint... Een beetje van Candy Suxxx en een beetje van een magazine....
Trax Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Stel alsjeblieft een nieuwe vraag. En niet over GTA :rolleyes:
Mister Fuji Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Stel alsjeblieft een nieuwe vraag.En niet over GTA :rolleyes: mmm, over Ratchet and Clank dan, 2 vragen: kun je kiezen ... Wat zijn de eerste 6 nummers van het serienummer van Clank? Wat is de achternaam van Skid, de Pro Hoverboarder? BTW: het antwoord op de vorige vraag was XXX Mags maar k vermoed dat het ook lang gaat duren voor ik antwoord op deze vragen krijg... TIP: Google...
Ironfist Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) Skid McMarx of McMarks Bewerkt: 27 februari 2005 door ironfist99
dudedude Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Stel alsjeblieft een nieuwe vraag.En niet over GTA :rolleyes: mmm, over Ratchet and Clank dan, 2 vragen: kun je kiezen ... Wat zijn de eerste 6 nummers van het serienummer van Clank? Wat is de achternaam van Skid, de Pro Hoverboarder? BTW: het antwoord op de vorige vraag was XXX Mags maar k vermoed dat het ook lang gaat duren voor ik antwoord op deze vragen krijg... TIP: Google... dat is toch van r&c 1 en niet van 2
Mister Fuji Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) Stel alsjeblieft een nieuwe vraag.En niet over GTA :rolleyes: mmm, over Ratchet and Clank dan, 2 vragen: kun je kiezen ... Wat zijn de eerste 6 nummers van het serienummer van Clank? Wat is de achternaam van Skid, de Pro Hoverboarder? BTW: het antwoord op de vorige vraag was XXX Mags maar k vermoed dat het ook lang gaat duren voor ik antwoord op deze vragen krijg... TIP: Google... dat is toch van r&c 1 en niet van 2 zei ik dat dan? ik zei, in een andere volgorde: hier heb je twee vragen over Ratchet and Clank, kun je kiezen welke je wilt beantwoorden @Ironfist: Jep Skid McMarx Ratchet: Did you see that guy on the left? That was Skid McMarx. Clank: Does he know about Captain Qwark? Ratchet: I doubt it. He's a Pro Hoverboarder, always going off about how cool he is. Clank: Looks like he's in trouble. Ratchet: I'll say! I never saw him look so freaked out... antwoord op de andere vraag voor wie dat wil weten: 854296 Ratchet: So THAT'S where I've been stuck this whole time! Clank: Please return your attention to the steering mechanism, sir. Ratchet: Huh? Alright, sorry. And you can stop calling me sir. The name's Ratchet. Clank: Pleased to make your acquaintance, sir. Ratchet: You got a name? Clank: My serial number is 854296- Bewerkt: 25 februari 2005 door Mister Fuji
Ironfist Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 mijn vraagje: hoeveel "mario party's" zijn er?
Slimm Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) Er zijn er 6.. Bewerkt: 27 februari 2005 door Slimm
dudedude Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) mijn vraagje:hoeveel "mario party's" zijn er? 5 toch ? of ben ik in de war EDIT: oh nee slimm heeft gelijk Bewerkt: 27 februari 2005 door dudedude
Ironfist Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 slimm is juist... next question
Slimm Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Wat is het laatste deel van Devil May Cry (hele naam graag)
The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Devil May Cry 3: Dante's Awakening
Slimm Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Devil May Cry 3: Dante's Awakening Klopt, jij mag
Recommended Posts