The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 op de ps1 had NFS 4: Road challenge een Eu naam en een usa, wat is de titel van dat spel?
Ironfist Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 dat kan niets anders als High stakes zijn :lol:
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 dat kan niets anders als High stakes zijn :lol: zie je nou wel dat ik iets moeilijkers had moeen bedenken! jij bent Ironfist B)
Ironfist Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ok hier komt ie: hoeveel auto's doen er tegelijk mee aan destruction derby 2? en als dit te moeilijk is: hoeveel schadepunten zijn er op je auto in destruction derby 2 ?
arnie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Deze weet ik, er zijn 6 schade punten en 20 of 22 auto's(heb het niet echt kunnen zien) <_<
arnie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Aah, een moeilijke. Wie was de special skater die je in de skateshop moest vrijkopen in tony hawk 4. Het was de eerste keer dat hij meespeelde in een thps reeks. Tip: Hij speelde mee in de 2 laatste nieuwe thug reeksen
Sasuke Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Aah, een moeilijke. Wie was de special skater die je in de skateshop moest vrijkopen in tony hawk 4. Het was de eerste keer dat hij meespeelde in een thps reeks.Tip: Hij speelde mee in de 2 laatste nieuwe thug reeksen Daisy ? ( volgens mij was het die naam, weet het écht niet meer. Is een vrouw met blond haar, en een kort broekje aan ).
arnie Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Aah, een moeilijke. Wie was de special skater die je in de skateshop moest vrijkopen in tony hawk 4. Het was de eerste keer dat hij meespeelde in een thps reeks.Tip: Hij speelde mee in de 2 laatste nieuwe thug reeksen Daisy ? ( volgens mij was het die naam, weet het écht niet meer. Is een vrouw met blond haar, en een kort broekje aan ). Nee, niet Daisy. Het is een 'hij' en hij speelde de 2 laatste reeksen mee
Slimm Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Hoe gaat de volgende Mortal Kombat heetten? Bewerkt: 2 maart 2005 door Slimm
arnie Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Hoe gaat de volgende Mortal Kombat heetten? I het nie mortal kombat :Shaolin Monks of ben ik verkeerd. :unsure:
Slimm Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Nee, jij bent niet verkeerd Jij mag! Bewerkt: 2 maart 2005 door Slimm
Recommended Posts