.Levi. Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Oke hier komt dan de volgende Hoeveel personages kan je kiezen in fighting force N64 met vriendelijke groet, Levi succes!
Mister Fuji Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) Fighting Force has up to 4 characters to choose from with different moves and attacks in each of them. There are even special attacks you can use against an enemy if you're surrounded by them 4 dus (Alana, Hawk, Smasher en MAce) Bewerkt: 6 maart 2005 door Mister Fuji
Mister Fuji Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ik moet eigenlijk eerst op goedkeuring wachten, maar in de veronderstelling dat het antwoord goed is: [ik probeer weer een GTA III vraag:] In welk land hebben zowel Phil als Ray "gestreden", in welk land moesten ze hun dienst door brengen? Dit is ook de plek waar Phil zijn arm verloor, beweert hij... (Tip: Game Script...)
ViceAgent Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ik dacht de golfoorlog, maar kan ik ook fout hebben
.Levi. Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Yo ben ik weer Tsjah kan niet veel zeggen jij bent Mister Fuji. Jij hebt het spel ckr ook gehad B) o je had al wat gezegt Bewerkt: 7 maart 2005 door Levi_15
Mister Fuji Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Vietnam: Nee Saigon (in Vietnam): Nee Golfoorlog (in Midden-Oosten): Nee Jullie zitten nog niet echt in de buurt
Mister Fuji Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Nope, t'is uberhaupt niet in het "Verre Oosten"
Morpheus 83 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Falkland oorlog???? Op de Falkland eilanden.
Recommended Posts