[QB]GoodMan Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 En de vragen gaan maar door <_<
-Richard- Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Ehmm, stil hier. Ik zal Mr. Yo even een PB sturen, of hij van plan is om nog te posten. Edit: PB is verzonden, hopelijk gaat dit topic binnenkort weer verder. Bewerkt: 4 mei 2005 door GTAspeler
Mr.Yo Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Sorry voor het wachten. :unsure: Ik was het totaal vergeten. :blink: Vraag: In welk spel moet je snoop-dogg verslaan om te winnen.
Mr.Yo Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 def jam fight for New York Ja, is goed. Jij mag.
Tmzom Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Als Arnie toch niet antwoord Stel ik wel een vraag... (Sorry arnie...) Komt ie: In welk spel draagt een kat een robotje op zijn rug, die in vele dingen kan transformeren?
Tmzom Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) Correct, volgende vraag voor jou (btw het is Ratchet maar ik reken het goed) Bewerkt: 7 mei 2005 door Tmzom
arnie Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Als Arnie toch niet antwoord Stel ik wel een vraag... (Sorry arnie...) Komt ie: In welk spel draagt een kat een robotje op zijn rug, die in vele dingen kan transformeren? Ja, sorry dat ik niet postte, ik was het vergeten :unsure:
Vegeta_old Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ja, sorry dat ik niet postte, ik was het vergeten :unsure: nou heb je pech maah zerrocool kom maah met je vraag
Morpheus 83 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) oke, hier komt de vraag Er komt een nieuw spel uit van Rockstar en het gaat over een jongen die andere mensen treiterd enzo en kwajongens streken uithaald Wat ik nou wil weten is Hoe heet dat spel? en Wanneer is de verwachting dat het spel uitkomt? Bewerkt: 9 mei 2005 door zerocooll
need my speed Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) Rockstar bezig met Bully. Rockstar heeft bekend gemaakt bezig te zijn met Bully voor de Xbox en PlayStation 2. Rockstar Vancouver zal de ontwikkeling van dit spel op zich nemen. De studio, die in 2002 is opgericht, heeft nog niet veel andere spellen achter haar naam staan. Bully is een actie spel dat zich afspeelt op de Bullworth Academy. Zoals de titel al zegt zullen pesterijen centraal staan, maar ook meisjes en leraren spelen een grote rol. Het spel zal op de E3 uitgebreid tentoongesteld worden. De releasedatum staat voor als nog op oktober 2005 voor Amerika Van een andere site gekopieerd. Bewerkt: 9 mei 2005 door need my speed
Morpheus 83 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 yep, het antwoord klopt inderdaad, het is eigenlijk The Bully, maar dit reken ik ook goed. Need my Speed jij mag de volgende vraag stellen.
need my speed Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Oke, in dit spel kan je van de oudheid tot nu spelen, je moet zelf eten zoeken enzo en het is strategie. Ra, ra, wat is dat.
Recommended Posts