Yohan Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Oke, in dit spel kan je van de oudheid tot nu spelen, je moet zelf eten zoeken enzo en het is strategie. Ra, ra, wat is dat. Age Of Empires 3..? :unsure:
Baffie Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Empire Earth is het dacht ik. Je begint in de pre-historie en eindigt in de Nano age ofzo!
Yohan Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) Rise Of Nations..? :unsure: AoM is in de tijd van de godene enz volgens mij is dat hem nie hoor.. Bewerkt: 10 mei 2005 door Yohan
need my speed Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Rise Of Nations..? :unsure:AoM is in de tijd van de godene enz volgens mij is dat hem nie hoor.. Yeah, the winner is....Degene op wie ik quote.
Yohan Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) Rise Of Nations..? :unsure:AoM is in de tijd van de godene enz volgens mij is dat hem nie hoor.. Yeah, the winner is....Degene op wie ik quote. Omg.. :blink: Ik win.. :blink: Het begon zo, ik zat met Bombermen over Skype te lullen en toen zagen we dit topic we begonnen elkaar uit te dagen wie het goede antwoord had etc. Opgeven moment op ik Internet Explorer, en typ in bij Google RTS games... Ik krijg verschillende links waarvan 1 naar een soort van top 10 daar zag ik Rise Of Nations bovenaan staan en toen heb ik deze gepost.. Welke RPG (ook als tekenfilm) die ook al op Super Famicom te spelen was, met 2 zogeheten Lords in de hoofdrol word dit jaar nog uitgebracht op de Gamecube? Bewerkt: 10 mei 2005 door Yohan
Yohan Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) the legend of zelda? Nope en dat is meer een action/adventure.. Zelda was te makkelijk geweest.. Deze is duz fout.. :lol: Is er een tekenfilm van Zelda dan..? :unsure: :blink: Bewerkt: 10 mei 2005 door Yohan
Mr.Yo Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Is er een tekenfilm van Zelda dan..? :unsure: :blink: Ik zou het niet weten.
Thabit Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Is er een tekenfilm van Zelda dan..? :unsure: :blink: Ik zou het niet weten. Niet spammen Yo! Misschien Lord of the Rings? :unsure:
Yohan Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Is er een tekenfilm van Zelda dan..? :unsure: :blink: Ik zou het niet weten. Niet spammen Yo! Misschien Lord of the Rings? :unsure: Nopez.. ook niet.. Jammer dat het geen nieuwe LotR game is..
Thabit Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) Pokemon? Prince of Persia? Bewerkt: 11 mei 2005 door Mitch
Recommended Posts