Yohan Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Een rare gok, ik weet niet of er een tekenfilm van is: World of Warcraft? :blink: Dude dit is niet alleen rare vraag maare gewoon Raar over het algemeen.. World Of Warcraft is een PC Game, heeft geen tekenfilm, en zal geen Online support krijgen van Nintendo als t er wel zou zijn.. kortom fout.. @ bjorn12 Dude, lees de vraag is... er staat duz 2 lords in de hoofdrol.... Zitten er lord in Medabots, of weet je t verschil nie tussen Bots en Lords..? <_< Mensen soory voor de nogal geirriteerde antwoorden maare lees gewoon de vraag is goed door voordat je direct gaat gokken... ^^ None Of This Shhh Is Personal...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Rayman Rayman wtf..? :blink: Dude geeft Rayman een tekenfilm, komt Rayman uit Japan denk liever ff na voordat je post.. :rolleyes: Voor Mr Yo en Postal geld beide fout.. Ja ow als ge zo een moeilijke vraag stelt Bewerkt: 15 mei 2005 door Royce Da 5'9''
need my speed Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Rayman Rayman wtf..? :blink: Dude geeft Rayman een tekenfilm, komt Rayman uit Japan denk liever ff na voordat je post.. :rolleyes: Voor Mr Yo en Postal geld beide fout.. Ja ow als ge zo een moeilijke vraag stelt Er was wel een tekenfilm van Rayman hoor! Maar ik heb geen idee. Tip misschien?
Yohan Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Uhmz... Alweer fout.. Ik heb geen hints meer over, en ik kan ook ff niks verzinnen als niemand het weet moet ik binnenkort maar is het antwoord posten denk ik.. :unsure: Najah succes verder.. Admins als ik het antwoord moet geven willen jullie t dan ff zeggen..
Sasuke Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Uhmz...Alweer fout.. Ik heb geen hints meer over, en ik kan ook ff niks verzinnen als niemand het weet moet ik binnenkort maar is het antwoord posten denk ik.. :unsure: Najah succes verder.. Admins als ik het antwoord moet geven willen jullie t dan ff zeggen.. Na 2.5 pagina's vind ik het wel welletjes hoor ! :o
Baffie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Asterix & Obelix? Anders stel je een nieuwe vraag, misschien een andere optie.
Yohan Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Asterix & Obelix?Anders stel je een nieuwe vraag, misschien een andere optie. Nopez... Asterix & Obelix zijn geen Lords en komen denk ik ook niet uit Japan... Maare zoals Sasuke al zei tis wel welletjes..., het antwoord was Fire Emblem, ik doelde op de Lords Roy en Marth die ook al in hun opwachting maakte in de game Super Smash Bros. Melee... Nieuwe vraag Hoe gaat de nieuwe Hitman game heten?
Yohan Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Hitman: Blood Money Idd Mr Yo.. Ik heb express een simpele actuele vraag gekozen.. Your Next..
Mr.Yo Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Oké. Hier is de vraag: Hoeveel auto's ongeveer heeft Forza Motorsport?
Esther Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Oké.Hier is de vraag: Hoeveel auto's ongeveer heeft Forza Motorsport? 200?
Yohan Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Volgens mij is er niks concreets bekend ik lees namelijk op de official website 'Own more then 200 cars' Duzz.. This is my answer..
Mr.Yo Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Volgens mij is er niks concreets bekend ik lees namelijk op de official website 'Own more then 200 cars'Duzz.. This is my answer.. Klopt! Jij bent.
Recommended Posts