Jump to content

Game Quiz

Recommended Posts

• Reacties 485
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ken-D

39

• Yohan

38

• Baffie

34

• Slimm

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, deze vraag dan maar. Wat moet je doen in de een op laatste missie van het spel 1-1-2 Reddingshelikopter, als écht niemand het weet dan, (laat trouwens maar zitten, er is vast wel iemand die het weet)

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Nee, fout. Ik zal alvast één tip geven omdat (bijna) niemand het spel heeft, en er op internet ook geen walktroughs te vinden zijn. De missie heet: Red de Reddingswerker. Meer tips geef ik niet.

Geplaatst:

Leuk geprobeerd :lol: , maar helaas niet goed. Wel gedeeltelijk, maar een halve waarheid is een hele leugen, dus antwoord fout. Je moet het spel wel zelf hebben om het te weten, hééél misschien is er in een heel klein hoekje op internet iets over te vinden, maar ik denk het niet.

Geplaatst:

uhm, je moet iets/iemand redden maar er gebeurd mischien iets met die redderswerker en die moet jij dan gaan redden plus de eerste gast dat je moest redden

Geplaatst:

Een heel boorplatform van de ondergang redden nadat een walvis boos werd omdat ze blikjes naar em gooide.. En daardoor de betonnen pilaren heeft om gestoten. :) *erm, juist :blink: lol*

Geplaatst:

Aangezien je zelf een reddingswerker bent in dat spel misschien jezelf in veiligheid zien te bregen?

Geplaatst:

Antwoord Slimm

Aangezien je zelf een reddingswerker bent in dat spel misschien jezelf in veiligheid zien te bregen?

Nee, helemaal fout, zelf bén je al veilig. Dat is het dus ook niet.

Antwoord GTA 0wn3r

Een heel boorplatform van de ondergang redden nadat een walvis boos werd omdat ze blikjes naar em gooide.. En daardoor de betonnen pilaren heeft om gestoten.  :) *erm, juist :blink:  lol*

Nee, dat slaat al helemaal nergens op. Dat heeft er zelfs helemaal níks mee te maken.

Antwoord Posaldude

Uhm de Reddingswerker redden op een boot ofzo?

Nee, ook niet goed, maar het komt al wel wat beter in de buurt. In de betreffende missie is er ook sprake van een boot, dit kun je beschouwen als een 2e hint.

Geplaatst:

Er is een boot in nood en jij moet met je 112 Helicopter stoere zeemannen redden de toch nog wilden gaan vissen, je riskeert je eigen leven maar als je slaagt, ben je een held! :puh:

Oke beetje overdreven maar oke :rolleyes: ik ben nou eenmaal een aansteller :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...