Jump to content

Game Quiz

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat je binnen een bepaalde tijd met je 112 helicopter, dokters moet overbrengen naar een boot waar vele gewonden in levensgevaar verkeren....

Bewerkt: door Esther
  • Reacties 485
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ken-D

39

• Yohan

38

• Baffie

34

• Slimm

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

je moet met een helikopter, mensen op een zinkende boot redden, waarvan er 1 of meer een reddingswerker is :blink: :unsure:

edit:

@ Shyne met zijn bericht hier onder me

je hebt gelijk, als je nou iets vraagt over een missie van gta sa of vc of gta 3 enz dan weten de mensen het nog :lol: maar met zown spel lukt het nooit

Bewerkt: door Don Falcone
Geplaatst:

Dit is geen normale vraag.

Stel een vraag die mensen tenminste kunnen weten ...

Geplaatst:

Ok, ik dacht bij het stellen al: Zou het niet een al te moeilijke vraag zijn, maar dat blijkt dus inderdaad waar te zijn. Het antwoord was als volgt. Je moet eerst 3 mensen redden waarvan de boot gezonken is, de mensen liggen in het water en moeten er met een duiker uitgehaald worden, vervolgens moet je ze naar het ziekenhuis brengen. Daarna moet je bij een ongeluk met een andere trauma-helikopter die eerst op weg was naar het eerste ongeluk de 2 bemanningsleden redden. Ok, dan zal ik nu een andere vraag stellen die wat makkelijker is.

Dit is een spel waar de meesten wel wat vanaf weten.

Hoe heten de 2 dwergen in Age of Mythology die je bij missie 23 in het noorden leert kennen? Dit is volgensmij niet echt een moeilijke vraag en je hoeft het spel niet persé te hebben om het te weten.

Geplaatst:

Ja, ik had het kunnen weten dat jij die wist. Maar het antwoord is goed. Aan jouw de beurt om de volgende te stellen.

Geplaatst:

Oke.

Ik zoek de naam van een baas uit GtA3. Hij/zij is van de telefoon missie, waarvan de telefoon niet op de radar staat. (ik wil de hele naam weten)

succes.

Geplaatst:
Elburro. Na wat zoeken op internet was het volgensmij déze naam, maar ik weet het niet zeker.

Nee, fout.

ik dacht al dat die gezecht zou worden. Maar zijn telefoon staat wel op de radar.

Geplaatst:
je kreeg wel een opdracht van iemand van de NInes? D-Ice was het

D-Ice? nee, die is het ook niet.

Geplaatst:
gokje

King Country?

Je bedoelt zeker King Courtney? En nee, die is het ook niet. Maaaar jullie hebben nu drie mannen opgenoemt, die alle drie telefoonmissie's hebben. En in totaal zijn er vier. Ik mis dus nog die ene. Maar omdat ik denk dat het misschien tog een beetje een moeilijke vraag is, komt hier een hint: Dit zijn namelijk de missie's die je voor hem (dus het is een man) moet doen.

- 'The Crook'

- 'The Thieves'

- 'The Wife'

- 'Her lover' (een missie waarin je ene Carl moet vermoorden, of dit DE Carl is weet ik niet.)

succes

Geplaatst:
Ok, eens kijken. misschien 8-ball

8-ball, is het ook niet. ik denk dat ie erg moeilijk is, daar geef ik de achternaam van de persoon die ik zoek.

Vul verder in: M.... Chonks

Tip: Kijk in walktruogh's , daar staat ie zeker weten in.

Succes!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...