paul007 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Hallo allemaal, Is het mogelijk na het Hitman-Level weer terug te gaan naar het Gangster Level. Ik wil graag gewoon weer 1 Tec9, 9mm of Uzi in m'n handen hebben. In plaats van 2. Het klinkt misschien wat raar maar ik vind 2 Uzi's niet echt lekker klinken Is er een mogelijk om dit terug te keren? Alvast Bedankt Paul007 Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Nee helaas niet maar als je het op de pc had was er volgens mij wel een trainer die dat kon veranderen. Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik vindt het ook nooit zo fijn om 2 guns (welke dan ook) in je handen te hebben... :S Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 In sommige gevallen is het wel fijn, bijvoorbeeld met de sawn-off shotgun. Je kunt in weapons.dat iets gaan veranderen (volgens mij de 3e kolom), en dat is precies wat deze mod doet Reageren
paul007 Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 In sommige gevallen is het wel fijn, bijvoorbeeld met de sawn-off shotgun. Je kunt in weapons.dat iets gaan veranderen (volgens mij de 3e kolom), en dat is precies wat deze mod doet Precies wat ik zocht, Maar ik kan hem niet downloaden >_< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Waarom dat niet? Als het aan de site ligt, kan ik hem wel downloaden en dan ff uploaden, misschien dat ie het dan wel doet Reageren
paul007 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Waarom dat niet? Als het aan de site ligt, kan ik hem wel downloaden en dan ff uploaden, misschien dat ie het dan wel doet Er staat bij mij: ''No Download Yet Availabe. Maar als je hem zou willen uploaden. Graag! Alvast Bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Klopt foutje van mij. Niet goed gezien op die site. Maar ik heb een andere gevonden: KLIK En als die het om de een of andere reden niet mocht doen, dan wordt het zelf modden. Reageren
paul007 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Klopt foutje van mij. Niet goed gezien op die site. Maar ik heb een andere gevonden: KLIK En als die het om de een of andere reden niet mocht doen, dan wordt het zelf modden. Ok, bedankt. Maar kun je me uitleggen hoe ik de mod installeer? Ik snap er geen kont van Reageren
Arthis Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 in dit topic legt Flying Dutchman dat haarfijn uit Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Dit is een van de simpelste mods om te installeren. Ten eerste is het erg handig (lees: noodzakelijk) om WinRar, Winzip of WinAce te hebben. Ik raad WinAce aan. Hiermee kun je het bestand uitpakken. Dan krijg je een map te zien waar twee bestanden in zitten: nodoublewield.nfo (laat dit maar even) en weapon.dat. Dit laatste is het bestand dat we gaan gebruiken. Ga naar de map waar je San Andreas hebt geïnstalleerd (meestal C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas), en open de map 'data'. Daar zie je een bestandje staan dat ook weapon.dat heet. Dit moet je simpelweg vervangen door dat bestandje in de download Dat doe je door het gewoon te verslepen Dan zie je het wel. @hierboven: Dat is een handleiding voor de IMG Tool, die is niet eens nodig in dit geval. Bewerkt: 27 september 2007 door MartyCeha Reageren
paul007 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Dit is een van de simpelste mods om te installeren. Ten eerste is het erg handig (lees: noodzakelijk) om WinRar, Winzip of WinAce te hebben. Ik raad WinAce aan. Hiermee kun je het bestand uitpakken. Dan krijg je een map te zien waar twee bestanden in zitten: nodoublewield.nfo (laat dit maar even) en weapon.dat. Dit laatste is het bestand dat we gaan gebruiken. Ga naar de map waar je San Andreas hebt geïnstalleerd (meestal C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas), en open de map 'data'. Daar zie je een bestandje staan dat ook weapon.dat heet. Dit moet je simpelweg vervangen door dat bestandje in de download Dat doe je door het gewoon te verslepen Dan zie je het wel.@hierboven: Dat is een handleiding voor de IMG Tool, die is niet eens nodig in dit geval. Hij doet het niet, Ik heb nog steeds 2 9mm's in m'n handen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Heb je hem wel vervangen? En uitgepakt? Ik heb even een TUT in elkaar gezet Als eerste als je hem gedownload hebt moet je hem openen met WinAce. Wanneer je dus WinAce hebt gedownload (of al had, of al WinRar of WinZip had), kun je hem openen. Uiteraard door gewoon te klikken. Hij staat natuurlijk in de map waar je hem hebt opgeslagen. Als je hem geopend hebt, krijg je het volgende scherm te zien: Dan open je de map 'data'. (locatie zie plaatje) Nu sleep je de weapon.dat uit het gedownloade bestand naar de map 'data'. Dit doe je door op het bestandje in de .rar map te klikken en de muisknop ingedrukt te houden, terwijl je de muis naar de map data sleept. Als je de muisknop dan loslaat, krijg je het volgende te zien. Klik op 'Ja'. Reageren
paul007 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Ik doe precies zoals de uitleg zegt. Maar ik heb nog steeds 2 9mm's in m'n handen, ook al heb ik een nieuwe gekocht. Heb je er een Nieuw Game voor nodig ofzo? Ik snap er nu echt niks meer van ( Is het bestand misschien niet juist? *Sorry, en oké. Ik zal het proberen. Hartelijk Dank voor je hulp* Bewerkt: 27 september 2007 door paul007 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Nou het bestand is in orde. Het klopt wat erin zit. Probeer anders een nieuw game te starten. In het originele bestand staat het volgende (ik heb als voorbeeld even het pistool gepakt, en wat rijen weggelaten) $ PISTOL INSTANT_HIT 25.0 30.0 346 -1 2 colt45 $ PISTOL INSTANT_HIT 30.0 35.0 346 -1 2 colt45 $ PISTOL INSTANT_HIT 35.0 35.0 346 -1 2 colt45pro Hierbij is de laatste kolom de manier van schieten. De eerste rij staat voor het 'poor' wapenskill level, de tweede rijd voor 'gangster' en de derde staat voor 'hitman'. 'colt45pro' staat voor met 2 handen, en gewoon 'colt45' staat voor normaal met een hand. In het gedownloade bestand staat voor het pistool dit: $ PISTOL INSTANT_HIT 25.0 30.0 346 -1 2 colt45 $ PISTOL INSTANT_HIT 30.0 35.0 346 -1 2 colt45 $ PISTOL INSTANT_HIT 35.0 35.0 346 -1 2 colt45 Hierbij zie je dat in de laatste dat 'pro' is weggelaten waardoor CJ dus op hitman niveau met maar één pistool zou kunnen schieten. Ik weet dus niet wat het probleem is. Probeer gewoon of het lukt door een nieuw spel te starten (of te laden). EDIT: Oh ja, zou je alsjeblieft niet mijn hele bericht willen quoten (dat met al die plaatjes), want zo laadt die pagina zo langzaam. Bewerk je bericht gewoon eventjes Bewerkt: 27 september 2007 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.