paul007 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Nog één ding als ik dat programma WinAce wil verwijderen zegt die dit: Deinstallation date could not be found. Wat nu?! :O Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Ik snap sowieso niet waarom je het wil verwijderen, omdat ongeveer elke download voor GTA verpakt zit in een .rar of .zip bestand. Ik zou het maar houden. Maar als je het toch wil verwijderen: Gewoon handmatig in de prullebak knikkeren. De map selecteren (C:\Program Files\WinAce) en op del drukken. Ja klikken en de prullebak legen. Weg En ik neem aan dat het dus gelukt is met de mod? Of niet? @hieronder: Tja het is maar hoe je het wil Ik neem liever WinAce maar als jij WinRar fijner vindt mag dat En ik ben trouwens hier op het forum om mensen te helpen dus PM maar als je wat wil weten (of start een topic ) Bewerkt: 28 september 2007 door MartyCeha Reageren
paul007 Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ik snap sowieso niet waarom je het wil verwijderen, omdat ongeveer elke download voor GTA verpakt zit in een .rar of .zip bestand. Ik zou het maar houden. Maar als je het toch wil verwijderen: Gewoon handmatig in de prullebak knikkeren. De map selecteren (C:\Program Files\WinAce) en op del drukken. Ja klikken en de prullebak legen. Weg En ik neem aan dat het dus gelukt is met de mod? Of niet? Jammer genoeg is het niet gelukt met de mod En ik hou liever WinRar, Maar bedankt voor al je hulp! Reageren
paul007 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Sorry voor deze dubbele post maar dan is het even te onderscheiden. Ik wil toch nog even terug komen op dit onderwerp. Is het mogelijk om deze mod ook te gebruiken in V.2 of niet? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Weet ik niet Ik heb V2 en ik heb een paar mods geïnstalleerd, en ik weet uit ervaring dat als ik er meer installeer SA problemen krijgt, dus ik heb als vuistregel dat je maar 3 mods in V2 kan zetten (ik weet niet of dit ook bij anderen zo is). Reageren
paul007 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Weet ik niet Ik heb V2 en ik heb een paar mods geïnstalleerd, en ik weet uit ervaring dat als ik er meer installeer SA problemen krijgt, dus ik heb als vuistregel dat je maar 3 mods in V2 kan zetten (ik weet niet of dit ook bij anderen zo is). Hmm, oké. In ieder geval bedankt voor de info. Ik zal het nog is proberen zodra m'n wapens op Hitman staan. Ik heb GTA SA opnieuw geïnstalleerd en ben vergeten de Save-Games weg de halen xD Maar het maakt niet echt uit. Het is best leuk om weer vanaf het begin te spelen Reageren
paul007 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Nog een klein vraagje over dit onderwerp... Werkt deze mod ook in V.2? EDIT: Oops Dubbel-Post, mijn excuses.. Niet gezien o_o Bewerkt: 8 oktober 2007 door paul007 Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Mods die het spel veranderen zoals deze werken niet met V2, mods die er gewoon omheen werken als SAMA veranderen je GTA San Andreas niet. Deze mod werkt dus niet met V2... Reageren
paul007 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Mods die het spel veranderen zoals deze werken niet met V2, mods die er gewoon omheen werken als SAMA veranderen je GTA San Andreas niet. Deze mod werkt dus niet met V2... Ok hardstikke bedankt! Reageren
paul007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik zou hier toch zo graag nog één keer op terug willen komen, Ik heb namelijk m'n V2 gepached naar V1.0 Voor ik dit gedaan heb hem ik GTA SA opnieuw geïnstallleerd. Daarna heb ik dus een nieuw save-game begonnen zonders cheats en mods. Oftwel een nieuwe frisse start; Nu heb ik dus ook de meeste wapens tot Hitman-Niveau gebracht. En heb precies weer de mod geïnstalleerd zoals MartyCeha mij hierbij geholpen heeft. Maar, Ik heb nog steeds twee wapens in m'n hand.. Maar als ik richt met deze wapens ziet het er wel een beetje vaag uit (zie afbeeldingen onder) Is er dan toch een foutje in weapon.dat bestand? Want ik denk dat er nu echt niks mis is met de installatie, GTA SA zelf of andere dingen.. Wat denken jullie? Alvast Bedankt! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ja dan is er iets mis in weapon.dat. Ik heb hier ook eens mee geexpirimenteerd, en als je het foute invuld krijg je bijvoorbeeld dat CJ het ene wapen schuin door het andere heen legt als ie mikt. Dit kan je natuurlijk makkelijk recht zetten door weapon.dat te vervangen door de originele (als je een backup hebt gemaakt). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.