Jump to content

Vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik naar beneden scroll, doet mijn monitor beetje raar hij gaat golvend naar beneden.

Weet iemand wat de oorzaak is? voor het rest doet ie prima.

Geplaatst:

De oorzaak? Waarschijnlijk is je PC gewoon veel te traag dat ie moeite heeft t scherm te verversen. Het kan er ook aan liggen dat de pagina/het bestand dat je probeert te kijken gewoon gigantisch groot is. Heb je dit probleem bij alles of slechts bij een paar dingen?

Alles -> slome PC

Paar dingen -> grote bestanden/pagina's (traag internet ? )

Geplaatst:

Het probleem kan ook liggen aan de driver van de videokaart die in je computer zit. Heb je de computer kort geleden geformateerd of heb je iets uit de software gehaald waarna dit probleem zich voor ging doen? Of heb je misschien sinds kort een nieuwe videokaart in je computer zitten?

Mocht het zo zijn dat je de computer heb geformatteerd dan is het misschien een idee om hier de specificaties van je videokaart te posten dan zoek ik de juiste drivers voor je op, mocht je niet weten hoe dit moet.

Als het niet zo is dat je je computer hebt schoongemaakt dan zou ik niet weten wat het probleem zou zijn.

Succes,

Blink

Geplaatst:

Ik heb mijn PC opnieuw geinstalleert want er was iets met mijn PC aan de hand dus ik denk dat ik die drivers nodig heb.

En kun je ook zeggen wat voor info je nodig hebt?

Geplaatst:
Ik heb mijn PC opnieuw geinstalleert want er was iets met mijn PC aan de hand dus ik denk dat ik die drivers nodig heb.

En kun je ook zeggen wat voor info je nodig hebt?

De naam van je videokaart :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe kan ik die vinden?

Je kan hem op drie manieren vinden.

De kast van je computer openmaken en gaan kijken naar de naam van je videokaart. Of je installeert eèn van de twee programma's die ik hieronder post. Everest laat je je hele systeem bekijken en meet ook de gegevens van de processor en moederbord. Ccleaner is niet alleen goed voor het opruimen van puin op je computer maar je kan ook de belangrijkste gegevens van je PC vinden.

Persoonlijk raad ik je aan het laatste programma te installeren. Het kan ook heel goede gegevens van je computer schoonmaken zodat hij niet te traag gaat worden en het is ook nog eens handig als je de belangrijkste gegevens van je computer wilt weten.

Voorbeeld bij mijn computer:

4zk1rtj.jpg

Linksboven in de hoek van Ccleaner vindt je de gegevens. Bij mij is het de Gigabyte Radeon 9600 PRO.

Ik hoor het wel,

Blink

Bewerkt: door Blink
Geplaatst:
Hoe kan ik die vinden?

Je kan hem op drie manieren vinden.

De kast van je computer openmaken en gaan kijken naar de naam van je videokaart. Of je installeert eèn van de twee programma's die ik hieronder post. Everest laat je je hele systeem bekijken en meet ook de gegevens van de processor en moederbord. Ccleaner is niet alleen goed voor het opruimen van puin op je computer maar je kan ook de belangrijkste gegevens van je PC vinden.

Persoonlijk raad ik je aan het laatste programma te installeren. Het kan ook heel goede gegevens van je computer schoonmaken zodat hij niet te traag gaat worden en het is ook nog eens handig als je de belangrijkste gegevens van je computer wilt weten.

Voorbeeld bij mijn computer:

4zk1rtj.jpg

Linksboven in de hoek van Ccleaner vindt je de gegevens. Bij mij is het de Gigabyte Radeon 9600 PRO.

Ik hoor het wel,

Blink

Er is nog een manier hoor.. Ga zoeken in windows en typ dxdiag in. Dan kies je het blad beeldscherm en dan kan je de naam van je videokaart vinden bij naam.

Geplaatst:

Dan heb je een kaart die windows totaal niet herkent. Is het een fabriekscomputer? (zoals dell, hp enz) Dan willen we graag het type hebben. Anders moet je de kast loschroeven en ons vertellen wat er op de kaart staat (waarschijnlijk de kaart met het grote koelblok)

Dan zoeken wij er een passende driver bij.

Geplaatst:

Ja dat zijn de drivers, toen ik mijn computer had geformateerd en nog niet de drivers had geinstalleerd had ik dat ook :)

Geplaatst:

Fujitsu Siemens is mijn PC, en drivers? ik had NVIDIA geprobeert alleen doe wou niet stond er dit : afbeelding2il3.png

Graag snelle hulp...

Geplaatst:
Ook een typeaanduiding van Fujitsu? Als de Nvidia wizard niets vind, kun je de Ati drivers eens proberen.

Gedaan helpt ook geen tering, ik wordt echt soms geirriteert van PC's!

Weet er iemand wat ze met dat tekst bedoelen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...