Jump to content

Vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:
Ook een typeaanduiding van Fujitsu? Als de Nvidia wizard niets vind, kun je de Ati drivers eens proberen.

Gedaan helpt ook geen tering, ik wordt echt soms geirriteert van PC's!

Weet er iemand wat ze met dat tekst bedoelen?

Ach fuck toch op, ze proberen je alleen maar te helpen, dat jij zo'n bout PC hebt kunnen hun ook niets aan doen :duh: . Ga naar http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Kies bij Select Product iets uit (Maakt me niet uit welke) En wacht (Niet weg klikken als je PC vast blijft staan...) En dan na een poosje (Als je echt een brak PC hebt kan het wat langer duren) Krijg je een pagina die er ongeveer zo uit ziet:

damnhoedomkunjezijnhq7.jpg

Geplaatst:

Dat is ook jammer... SRtest haalt het bij de driverinfo weg. Dus als je geen drivers hebt, kan hij ook niet zien wat voor een kaart in je computer zit. Dan komt er gewoon 'Standard VGA' of iets dergelijks te staan...

Óf een concreet typenummer van Fujitsu.

Óf je schroeft je kast los en leest wat er op de videokaart staat.

Geplaatst:
Dat is ook jammer... SRtest haalt het bij de driverinfo weg. Dus als je geen drivers hebt, kan hij ook niet zien wat voor een kaart in je computer zit. Dan komt er gewoon 'Standard VGA' of iets dergelijks te staan...

Óf een concreet typenummer van Fujitsu.

Óf je schroeft je kast los en leest wat er op de videokaart staat.

:ch: Had ik kunnen weten

Geplaatst:

Oke ik zal zien jongens bedankt tot zover voor jullie hulp en met dat '' wil geen tering '' bedoel ik jullie niet hoor, wordt een beetje paranoido ervan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...