JGuntherS Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Ik heb een programma gemaakt dat zichzelf injecteert in het SA-proces en waarmee je San Andreas dus van binnenuit kunt manipuleren. Het speciale aan dit programma is dat de CRT ook wordt geladen in het SA-proces. In de CRT (Common Runtime, of C Runtime, dat weet ik niet precies) zitten veelgebruikte functies zoals sprintf en malloc, om een paar voorbeelden te noemen. In veel andere injectieprogramma's kunnen de CRT-functies niet gebruikt worden (bijvoorbeeld in de SA-injector van op9080). Het is geschreven in C++, maar met wat aanpassingen hier en daar kan het ook bruikbaar gemaakt worden voor C. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft, alhoewel ik denk dat niet heel veel mensen er hier behoefte aan hebben. Ik heb gebruikt gemaakt van de SA-injector van op9080 voor inspiratie en enkele functies, zoals de functies die gta_sa.exe vinden. Hiervoor dank! Als je dit wilt gebruiken in je eigen project, let dan vooral ook op de compiler- en linker-instellingen. Deze wijken af van de normale instellingen. Hier is een lijstje met veranderde instellingen: Compiler: Runtime Library: Multi-threaded Debug (/MTd) Compiler: Create/Use Precompiled Header: Not Using Precompiled Headers Linker: Additional Dependencies: wbemuuid.lib Linker: Entry Point: EntryPoint Linker: Base Address: 0x48320000 Linker: Fixed Base Address: Generate a relocation section (/FIXED:NO) En dan nu de downloadlink: http://jesse.thorbit.nl/sainject/sainjector.zip Edit: Wat ik nog vergeten was te zeggen, je laat SA verder starten door ResumeThread(dwSAThreadID) aan te roepen Bewerkt: 23 september 2007 door JGuntherS Reageren
gta-pilot Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ehrm wat kan je met deze mod/tool? Reageren
T@rget Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ehrm wat kan je met deze mod/tool? Staat er toch je kunt je gta_sa.exe manipuleren. Dingen veranderen dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.