rems GTA Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 hallow Ik heb net Gta vicecity Stories gekocht voor mijn Psp. Ik wil dolgraag ff in een vliegtuigje stappen, dus ik heb even gekeken op Gta games waar al die krengen te vinden zijn. Nou dus ik daar heen, staan ze er niet! Moet je daarvoor een missie voor uitspelen ofzo Zoja, welke? ¡i Rems GTA i¡ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 hallowIk heb net Gta vicecity Stories gekocht voor mijn Psp. Ik wil dolgraag ff in een vliegtuigje stappen, dus ik heb even gekeken op Gta games waar al die krengen te vinden zijn. Nou dus ik daar heen, staan ze er niet! Moet je daarvoor een missie voor uitspelen ofzo Zoja, welke? ¡i Rems GTA i¡ Je kunt pas na de missie "from zero to hero" in helikopters en etc. vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rems GTA Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Dank je man *Respect* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 In vliegtuigen kan je helaas niet vliegen in Vice City Stories . Wel heb je een bug, waardoor je met een vliegtuig mee kan vliegen . Zie meer over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Hij mag dan een klote besturing hebben maar de Biplane is een vliegtuig en je hebt ook nog het watervliegtuigje: de Skimmer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Jah de rest is heli... is wel jmmr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maurice97 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 hallowwwwwaaaaaaaaa weten jullie of je bij grand theft auto vice city stories kan vliegen met een grote vliegtuigik denk het niet ik dacht het wel weten jullie het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 hallowwwwwaaaaaaaaa weten jullie of je bij grand theft auto vice city stories kan vliegen met een grote vliegtuigik denk het niet ik dacht het wel weten jullie het helaas kun je normaal gesproken niet met een groot vliegtuig vliegen maar er zit wel een bug maar daarvoor meot je geloof ik ook eerst de missie "form zero to hero" hebben gedaan dat doe je in een paar stappen: 1. Pak een ambulance 2. Rijd naar de vliegveld (op het eerste eiland) 3. wacht tot er een vliegtuig komt 4. zet de ambulance zo neer dat je op de vleugel kan springen 5. ga op de ambulance staan 6. Spring op de vleugel (van de bijkomende vliegtuig) 7. loop naar de achterkant van de vleugel en tot slotte: 8. druk op Enter (voor PC) of driehoek (voor PS2) en je zit in het vliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 Er is geen PC versie van VCS Maar let dan wel op: je kan dan niet meer uit dat vliegtuig (de fakeplanes die landen en opstijgen op het vliegveld) en je zult je savegame opnieuw moeten laden om eruit te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Maar let dan wel op: je kan dan niet meer uit dat vliegtuig (de fakeplanes die landen en opstijgen op het vliegveld) en je zult je savegame opnieuw moeten laden om eruit te komen. Je kan nog wel uit het vliegtuig komen, hoor, maar je kan alleen uitstappen precies op het moment dat het vliegtuig landt of opstijgt. Edit @ hieronder: Niet? Dat is vreemd, bij mij (op de PlayStation Portable-versie, op de PlayStation 2-versie heb ik het nog niet geprobeerd) werkt het wel. Althans, bij het landen sowieso, bij het opstijgen heb ik het ook nog niet geprobeerd. :$ Bewerkt: 5 oktober 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb het geprobeerd maar ik kwam er echt niet uit Ik weet niet of ik iets fout deed maar ik spreek uit ervaring. EDIT: Ik heb de PSPversie, anders kon ik die bug niet uitvoeren Bewerkt: 5 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 Bij mij gaat het alleen maar als het vliegtuig geland is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Bij mij gaat het alleen maar als het vliegtuig geland is. Dit heb ik inderdaad ook, Maar ookal ga ik vol intresse op dat ding, Laat ik halve wegen de trip toch weer naar me vorige game, want het duurt toch idioot lang voordat je weer grond onder je voeten hebt. Sweet jesuz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtastunter Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 na de missie ''from zero to hero'' kan je in deze vliegtuigen skimmer:eerste eiland waterkant,little willie:tweede eiland hotel en ergens op een vuilnisbelt op het eerste eiland,biplane :vliegveld,sparrow:vliegveld,hunter:ergens aan de zuidelijke kant van het vliegveld,seasparrow:zijmissie land,sea and air ofzoits,air ambulance:ziekenhuis eerste eiland aan de waterkant,gewone helikopter:op die plek waar dat concert is is ernaast een helikopter landingsplaats en als laatste zo iets dat mensen moet redden uit vuur ik niem het een vuurhelikopter (ik weet da da dus nie de echte naam is hé)die vind je dicht bij de ingang van het vliegveld je kan in al deze vliegtuigen de meeste geven zijmissies maar die kan je stop zetten met pijltje omhoog er is ook een bug dat je in dat groot vliegtuig kan die kan je niet besturen gewoon meevliegen land op de linker vleugel ga zo dicht mogelijk bij dat deurtje en druk op driehoekje ziezo graag gedaan tot nog ies daag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.