Jump to content

VanDutch San Andreas


Gtaboy107

Recommended Posts

Welkom bij de stuntgroep Van Dutch!

Nu denk je; Wat is VanDutch? Nou, hier is de uitleg:

VanDutch is een stuntgroep die om de zoveel tijd een nieuw filmpje uitbrengt met moeilijke maar wel coole tricks. Maar.. Wij zijn geen stunters die alleen maar over een springschansje heenvliegen, maar zulke stunters die via auto's, muren, lantaarnpalen etc. op daken, containers etc. kunnen komen. Je kan je hier nog steeds aanmelden met paar vette stunts, maar dan wel laten zien natuurlijk, ik neem je niet gelijk aan!

Denk jij dat je goed genoeg bent? Zet jouw filmpje op YouTube en laat mij er naar kijken, als ik je goed genoeg bevindt mag je erin.

/

Goodluck.

LITTLE FAQ

Stunt VanDutch online of offline?

A: VanDutch speelt offline. De desbetreffende filmpjes worden naar mij gestuurd en door mij gemonteerd.

Mogen er cheats/mods of andere editing gebruikt worden?

A: Nee, VanDutch speelt in de MODLOZE, CHEATLOZE en HANDLINGVERANDERINGLOOSE games!

Leden:

Gtaboy107

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst een filmpje, dan kom je er misschien in.

Ok,ik ben bezig met ee nieuwe stuntvid die waarschijnlijk in het weekend af zal zijn :)

Maakt het uit dat het filmpje in sa-mp is opgenomen?

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

VanDutch gaat een nieuwe start maken! VanDutch gaat stunten in Vice City en in San Andreas, én in GTA IV! Natuurlijk kunnen er overal stunters bij. Maak een filmpje met je beste stunts en misschien kom je wel bij VanDutch! De andere topics voor IV en Vice City komen zo snel mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...