Ice Banana Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Hoi iedereen. Nu dat ik overactief ben op Counter Strike Source vindt ik maar geen gepaste Nickname. Ik heb al talloze ideetjes gehad, maar de vervlogen na een tijdje. Enkele voorbeelden zijn, The Saint en White Rabbit. Ik zoek eigelijk een goeie nickname. Suggesties zijn dankbaar IB Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ijs Banaantje . Het valt te proberen Reageren
M4X Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Vertaal bijvoorbeeld eens een nickname in een andere taal, dan krijg je altijd wel iets leuks. Of gebruik je fantasie en verzin gewoon iets zonder betekennis, dan is het origineel en leuk. Als je er niet uit komt kan je ook altijd even op bijvoorbeeld IGN of elke andere gamesite kijken voor inspiratie Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 KaasPizza doet het altijd erg goed. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Hmm.. Mischien kun je dan Counter Banana proberen of iets dergelijke? Heb ook eventjes voor je gezocht bij een naam generator, en kreeg deze eruit: ADullBoy TOTAL Guitarguy Curt Image Leon Powalski Muk Missile Prophet Robot Commander JGEN Sandmandogg Ltextrem Snow 5n0w Specter Poison The 7th Number 7th Vixen YoungGunner Life crosseyedragon Darkimmunity Darth Vixen Glamador mahalo Nightfire PRfrost Specter whatashame King Whatashame Reageren
Follow Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 IceBananaNL of Dutch erachter.. Mijne is trouwens AvatarDutch (HeerserNederlands) Met name bij Halo 2/3 heers ik het.. Met NL of Dutch erachter of dergelijk kom je wel erg ver. Soms zie ook namen met tekens erin zoals ¶ of ¥ (En meer natuurlijk) Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Gele banaan ofzoiets ! , er zijn genoeg keus om gewoon te doen ! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 xD zijn jullie opgestopen met Apen extract ofzo? Al die banaantjes Ik heb er trouwens ook een paar, met fantasieteistje hulp van The Guardian.. -=[bE]Red Poison=- En niet Dutch want ik ben belg...Later ga ik misshien wel Glamador Gebruiken, of andere combinatie's met Poison erin ^^ Dankje IB Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 wat dagt je ven darkdesire Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Gele banaan ofzoiets ! , er zijn genoeg keus om gewoon te doen ! Dan denken ze allemaal dat je een Velvet Underground fan bent. Reageren
Rop Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Hotpussy33? Kijk rond op je bureau en kies de naam van een voorwerp uit Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Banana Ice NL Vind hem oke! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.