sven GTA freak hier Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 _O_de moo mapper die ik heb gedownload werkt niet het downloaden zelf is gelukt maar als je hem wil openen dan moet je een map selecteren en alleen schijf A kan dan maar dan staat er als een soort waarschuwing dat je een schijf ofzo in schijf A moet doen en je kan op geen enkele andere manier verder plzzzzzzzzzzzz kan iemandt me helpen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 1. Welkom op het forum 2. heb je de cd van gta in de driver? 3. als je wel de cd erin hebt speelt hij gta dan nog wel? 4. misschien is de driver kapot? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Kun je iets duidelijker zijn door bijvoorbeeld te melden voor welke GTA het is? Dan kunnen de moderators of een admin dit topic al verplaatsen naar het juiste forumdeel, want dit is namelijk niet het forumdeel voor deze vragen. Hoe heb je trouwens de moo mapper gedownload? Via internet, via een cd-rom/diskette van iemand, limeware etc. Indien het via cd-rom is raad ik aan te kijken of je cd-rom niet beschadigt is en deze proper is. Stof kan soms de vijand van je cd-rom zijn. Heb je ook gekeken of je wel juist klikte? Meestal als je dit krijgt te zien betekend dat dat je je download wilt opslagen op diskette. Wat het ook kan zijn is dat je deze gedownload hebt via een foute manier door middel van illegaal. Deze gebruiker heeft hem op diskette staan, zet het online, jij kunt het downloaden, maar als je er dan zelf gebruikt van wilt maken, moet je de diskette van die gebruiker hebben of je kunt niet verder zoals bij deze het geval is. Ik raad aan om je moo mapper volledig van je pc te delete, en via deze site te downloaden. Klik hier Deze is voor GTA III en GTA Vice City. Mocht je informatie erover nodig hebben over het gebruik ervan, kun je deze mischien wel gebruiken. Klik hier Deze is helaas wel in het engels, maar zeker handig voor de moo mapper te gebruiken. Veel succes, en hopelijk werkt hij binnenkort weer! Reageren
maki115 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 eh er staat zoon tekentje dat het voor vice city is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.