Jump to content

Next Next Generation Gaming?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik me zat af te vragen,

De tijd staat niet stil en de technologie zeker niet.De technologie en gaming zijn dichte bloedverwanten. Maar nu kunnen we bijna alles al via de PS3 en de Xbox 360. Wat zouden we in de toekomst nog meer kunnen met de volgende generate consoles? Of wat wordt er nog meer uitgevonden?

Er zal een tijd komen waarop mijn kleinkinderen zullen vragen wat ik vroeger deed om de tijd te verdrijven. Als ik dan antwoord 'Ik speelde op een xbox 360... en op de pc' Wat zullen die dan reageren? <Als je nadenkt over gamen en de de toekomst tegelijk is dit echt wel een hersenbrekend onderwerp :)

IB

(Houdt dit toppic schoon en post geen onzinnige zooi asjeblieft)

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Ja, daar laat je me bij stilstaan :D Volgens mij gaat alles werken met gepraat. Komt er een ingebouwde microfoon die speciale commando's ontvangt en verwerkt en dat er een ingebouwde camera in de console zit en dat als je bijv. wilt springen in-game in het echt ook moet doen enzo. :puh:

Geplaatst:

Eerlijk gezegd denk ik dat in de toekomst alles via de PC gaat, en dat er bijna geen game consoles meer zullen zijn. De Xbox en de PS3 zijn al een soort Pc's opzichzelf, en ik denk dat je er in de toekomst net zoveel mee kan als op een PC. Binnenkort komt er trouwens ook een nieuwe functie voor de PS3 die het mogelijk maakt om TV programma's op te nemen en op te slaan, en dat wordt waarschijnlijk helemaal uitgebreid in de toekomst. Daarnaast natuurlijk super snel internet, en nog veel meer mogelijkheden dan nu. Maar vooral de handheld zal heel anders zijn in de toekomst, dat zullen dan gewoon kleine laptops worden verwacht ik. Maarja we zullen het zien. Leuk topic btw

Geplaatst:

Ik denk zolang mensen een game console blijven kopen en een elektronica gigant er winst op weet te maken uiteindelijk, dat de game consoles niet zullen verdwijnen. En de games kunnen altijd mooier, echt altijd mooier. En ik zou nog graag een aantal nieuwe playstation's zien zoals het er nu voorstaat.

maar goed, het is zeker een onderwerp waar nu nog niemand een antwoord op weet, want voor de toekomst is geen antwoord :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Dat gamen natuurlijk veel realistischer wordt. Dat je een spel niet kan onderschijden van een foto.

Ook weet ik wel bijna zeker dat over aantal jaar alles 3d gaat worden, daarmee bedoel ik niet 3d zoals gta 3 is maar 3d dat je diepte in de tv ziet.

Ook lijkt me het wel leuk dat je een soort band hebt waar je op staat die al je bewegingen opmeet, en dat je een wapen in je hand hebt waarmee je kan schieten, en dat de omgeving van het spel in 3d om je heen is geprojecteerd.

Maar het kan natuurlijk ook dat men dan iets anders als gamen heeft gevonden wat tegen die tijd populair wordt.

Geplaatst:
ps4,ps5 :D

How ho, we weten amper zeker dat die nog komen

Leuk topic btw

volgens mij is er van sony al enigzins een mini bericht gekomen dat sony al over een playstation 4 heeft gesproken. dit is van sony gekomen in die tijd dat er geruchten gingen dat de playstation3 de laatste playstation console zou zijn, maar sony heeft toen gezegt dat dit niet zo was.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
ik geloof dat in de toekomst games net lijken op een Film

en dat dat dan bij ps4,ps5 zal gebeuren :D

Nu kijk je over een maximum van 10 jaar. Ik denk dat de bedoeling van de topicstarter is dat we over een toekomst waarin je kleinkinderen hebt met supermoderne technologie. Wat nu voor de nieuwe generatie een koffiemolen ouderwets is, bedoelt hij de PS3/Xbox360 ouderwets is. De PS4 en PS5 is dus nog veelste dichtbij.

Zelf denk ik dat ze ons uit gaan lachen en het vreemd vinden. Alles zal virtueel zijn, dus nog gewoon met een controller? Laat ze niet lachen.

Geplaatst:

geloof mij de ps3 en xbox360 zijn nog maar het begin qua next-gen we staan er nu echt al versteld wat de ps3 kan

wacht maar binnen een jaar of tien.

Geplaatst:
Eerlijk gezegd denk ik dat in de toekomst alles via de PC gaat, en dat er bijna geen game consoles meer zullen zijn. De Xbox en de PS3 zijn al een soort Pc's opzichzelf, en ik denk dat je er in de toekomst net zoveel mee kan als op een PC. Binnenkort komt er trouwens ook een nieuwe functie voor de PS3 die het mogelijk maakt om TV programma's op te nemen en op te slaan, en dat wordt waarschijnlijk helemaal uitgebreid in de toekomst. Daarnaast natuurlijk super snel internet, en nog veel meer mogelijkheden dan nu. Maar vooral de handheld zal heel anders zijn in de toekomst, dat zullen dan gewoon kleine laptops worden verwacht ik. Maarja we zullen het zien. Leuk topic btw

Idd,die functie komt,in 2008.

Als me kleinkindere me vrage zal ik zegge: "Ja jongens,ik speelde toen op Assassin's Creed :7 "

:puh:

Ik denk dat de PC's er wel VEEL op vooruit zullen gaan,want de pc zal denk ik sterker dan een PS3 moeten zijn..

Geplaatst:

Ik denk zelf dat over een jaar of 10/20 dat alle uitgevers van consoles en games bij elkaar gaan :Y

Dat je een console hebt waar je heel veel verschillende spellen op kan spelen.

Maar dan heb je nog wel de vernieuwde PC waar je allerlei games op kunt spelen :schater:

De games worden niet meer met de controller gespeeld..En ze worden al realisticher :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...