Jump to content

ik krijg allemaal zwarte puntjes

Recommended Posts

Geplaatst:

hello,

wat wil ik berijken:

Ik benvan plan om in de wijde toekomst GTA GV te maken (dus mijn spel)

wat heb ik gedaan:

om niet meteen met het moeilijkste te beginen wilde ik eerst even leren hou je huizen verandert, ik heb dus die albert hein gedowload en het lukte!, auto´ws heb ik ook al in VC gekregen... (dus code TXD en DFF en VCM ken ik al...)

wat was ik nu vanplan te doen:

ik wilde mensen veranderen dus ik heb VICE TXD gedownload, ik ik heb een skin opgezocht, vervolgens export-text, daarna met paint bijgewerkt (bikini eraf B) ) en dat bestand gereplaced, maar nu is die vrouw die eigenlijk zonder bikini moest lopen :) helemaal bedenkt met zwarte puntjes :o

wat doe ik verkeert?

Geplaatst:

dit is waarschijnlijk een probleem maar de alpha

Om dit op te lossen kan je het beste de NIEUWSE versie van Vice TXD downloaden die pas teogevoegd is aan de download-database.

Je kan hem hier downloaden.

Als je jouw texture exporteerd moet je alleen maar de "texture" exporteren.

En als je jouw texture wil importeren moet je hem natuurlijk OVER je texture replacen en niet over de alpha.

Blijf dus van de alpha af!

veel suc6 met je mod ;)

Geplaatst:

ik wilde mensen veranderen dus ik heb VICE TXD gedownload, ik ik heb een skin opgezocht, vervolgens export-text, daarna met paint bijgewerkt (bikini eraf B) ) en dat bestand gereplaced, maar nu is die vrouw die eigenlijk zonder bikini moest lopen :) helemaal bedenkt met zwarte puntjes :o

wat doe ik verkeert?

dat meisje wilt niet dat ze in haar naakie loopt!

vieskees :D

Geplaatst:

het feit is dat ik dit al had gebrobeert...

als ik het ga replacen moet ik het over alle twee heen zetten er staat niet iets van replace over te text, er staat gewoon replace, dus neem ik aan over alle 2

Geplaatst:

ik wilde mensen veranderen dus ik heb VICE TXD gedownload, ik ik heb een skin opgezocht, vervolgens export-text, daarna met paint bijgewerkt (bikini eraf B) ) en dat bestand gereplaced, maar nu is die vrouw die eigenlijk zonder bikini moest lopen :)  helemaal bedenkt met zwarte puntjes  :o

wat doe ik verkeert?

dat meisje wilt niet dat ze in haar naakie loopt!

vieskees :D

hahaha, ja maar nu lijkt het dat ze een panty aan heeft... okeey nu weer ontopic

Geplaatst:
lol die AH werkt bij mij nie hor

die AH heb ik zelf al gemod, best stoer zie je ineens je iegen naam in vice city :D

maar iemand een idee hoe ik mensjes en gebouwen kan veranderen zonder die vice TXD

Geplaatst:
AH mod is van mij.

Lol.

ik bedoelde dat ik jou mod heb gemodt B) maargoed die vrouw die loopt al lekker door vice city heen (ze zal het vast wel kouwt hebben :) )

aangezien ik dit nu kan ga ik naar de volgende uitdaging, de poltie in een naakte vrouw veranderen :D

(wil iemand die naakte vrouwmod hebben ? mail me maar, ****

eclipse:geen e-mails op het forum!

via pm graag ;)

Geplaatst:
dit is waarschijnlijk een probleem maar de alpha

Om dit op te lossen kan je het beste de NIEUWSE versie van Vice TXD downloaden die pas teogevoegd is aan de download-database.

Je kan hem hier downloaden.

Als je jouw texture exporteerd moet je alleen maar de "texture" exporteren.

En als je jouw texture wil importeren moet je hem natuurlijk OVER je texture replacen en niet over de alpha.

Blijf dus van de alpha af!

veel suc6 met je mod ;)

Ik denk het niet Eclipse.

Aangezien de borsten van die vrouw niet zijn gemaakt alleen het upgevuld is met een bikini en er niks onder heeft geeft hij dat waarschijnlijk aan met zwart omdat er dan gewoon niks onder zit.

Postaldude

Geplaatst:

de borsten zijn gewoon in de textuur verwerkt..ik neem aan dat hij er gewoon weer huid over geplakt geeft.

en met alpha problemen krijg je dat soort tafferelen

Geplaatst:
de borsten zijn gewoon in de textuur verwerkt..ik neem aan dat hij er gewoon weer huid over geplakt geeft.

en met alpha problemen krijg je dat soort tafferelen

Ik heb er gewoon weer huid overheen geplakt en het werkt, aangezien ik weet wat ik wilde weten hoef er niet meer gereageert te worden, de politie lukt niet want hij heeft geen borsten... ik kijk wel of ik die alpha van een vrouw kopier...

ik heb weer een nieuwe mod gemaakt

discotheek BOB´S beetje vervelend ik heb de hele discotheek volgezet met de naam bob´s...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...