Jump to content

Ghostplanes

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb twee Ghostplane's gevonden:

1: Dat ene vliegtuigje naast dat houten huisje dat je kapot kan schieten rijdt achteruit van de berg af.

2: Airport in SF, rijdt een vliegtuig achteruit het water in (Ook eerder een topic over ge-opent).

Was dit al bekend??

En zijn er meer?

Geplaatst:

Uumm ik ken ze allebij niet mar volgens mij er is nog èèntje

(Sorry, beetje onzinege reactie)

Geplaatst:

Het zou handig zijn als je met wat verduidelijking komt, zoals screens of een uitgebreidere beschrijving. Het tweede wat jij beschrijft, had jij inderdaad al eens in een ander topic verteld. Dat was hier, waarna snel duidelijk werd dat dit gewoon een doodnormale vliegtuigcrash was. Misschien wat vreemd hoe jij het beschreef, dat hij achteruit reed of zo, maar dit kan ook een bug geweest zijn.

Voor ons klinkt het gewoon allemaal wat vaag, aangezien wij het verhaal alleen van jouw kant horen, het zelf niet mee hebben gemaakt, noch screens en/of filmpjes ervan gezien hebben.

Geplaatst:

Ik probeer wel een filmpje te maken van het vliegtuig op die berg (ik weet alleen nog niet hoe, Fraps gaat namelijk UBER-UBER-UBERsloom.).

post-38987-1190576908.jpg

post-38987-1190576920.jpg

Geplaatst:

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij mij blijven die Beagle en die Cropduster op die plaatsen gewoon staan hoor :cab: Ik heb er 10 minuten staan wachten, maar ze bewegen voor geen meter. Pas wanneer ik erin ga zitten komt er wat beweging in :puh:

Geplaatst:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij mij blijven die Beagle en die Cropduster op die plaatsen gewoon staan hoor :cab: Ik heb er 10 minuten staan wachten, maar ze bewegen voor geen meter. Pas wanneer ik erin ga zitten komt er wat beweging in :puh:

Maar ik kom er met volle vaart op af vliegen met m'n (trainer-)jetpack!

Dat is het waarschijnlijk! Dan rijden ze al meteen achteruit!

Geplaatst:

Ik weet alleen niet precies waar je het over hebt, maar als je het over een jetpack hebt die je via een trainer gebruikt waarmee je een soort van warp speed kunt bereiken, dan lijkt het me ook niet waarschijnlijk dat het door R* erin is geplaatst. 'Misschien komt er een trainer waarmee je supersnel met de jetpack kan gaan. Laten we daarom zorgen dat als die gemaakt wordt, sommige vliegtuigen vanzelf gaan rijden als iemand de trainer gebruikt.' Kan toch niet :puh: R* Is er niet veranwoordelijk voor. Dat het door een jetpack met trainer komt maakt het nog geen ghostplane, dat heeft gewoon een bug die je krijgt door gebruik van een trainer.

Geplaatst:
Ik weet alleen niet precies waar je het over hebt, maar als je het over een jetpack hebt die je via een trainer gebruikt waarmee je een soort van warp speed kunt bereiken, dan lijkt het me ook niet waarschijnlijk dat het door R* erin is geplaatst. 'Misschien komt er een trainer waarmee je supersnel met de jetpack kan gaan. Laten we daarom zorgen dat als die gemaakt wordt, sommige vliegtuigen vanzelf gaan rijden als iemand de trainer gebruikt.' Kan toch niet :puh: R* Is er niet veranwoordelijk voor. Dat het door een jetpack met trainer komt maakt het nog geen ghostplane, dat heeft gewoon een bug die je krijgt door gebruik van een trainer.

Maar de Ghostcar(s) is toch ook een bug?

Geplaatst: (bewerkt)

gost cars is heel wat anders die spammen op een berg en rollen naar beneden dat is het eigenlijk.

als je inderdaad snelvliegt spammen ook die vliegtuigen en dan zou het kunnenndat hij dus van de berg of weetikveel afrolt :D

ik weet niet of ik het goed maar anders hoor ik het wel ^_^

Bewerkt: door fiegel5
Geplaatst: (bewerkt)

Die ghostcars hebben een apart model van het originele model. Ze zijn een soort 'vast schademodel'. Dat maakt ze anders van de vliegtuigen. En het feit dat er een trainer in het spel is maakt het voor mij alleen maar moeilijker om te geloven dat het echt zo is dat ze vanzelf gaan rijden.

Oftopic: 1300 POSTS!!!

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Aangezien het hier gaat om een aangepast spel met een trainer en je in volle vaart op de vliegtuigen af vliegt is dit geen bug die in het spel zelf zit. :slotje:

Mocht het onverhoopt ook gebeuren zonder modificaties, trainers o.i.d., dus met het originele spel dan kan je je bug in >dit topic< kwijt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...