Proximitus Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik heb dus GTA San andreas weer eens geinstalleerd, maar ik heb zelf versie 2. Dus heb ik hem gedowngrade naar versie 1 en weer gepatched naar versie 1.01. Maar dankzij die patch zou het zo moeten zijn dat er een aantal bugs zijn verholpen zoals het vuil op de auto's, en dat is bij mij niet het geval :s hoe kan k dit oplossen, want ik zou de auto's graag zonder vuil zien als ik hem helemaal wit hebt gespoten bijvoorbeeld. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Dit staat wel los van de patch, maar dit zou misschien wel kunnen helpen. Ik weet het niet zeker omdat er geen screens bij staan. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Dats is een modificatie. Ik heb er een gevonden waardoor de wagens schoon zijn >>KLIK<< voor de mod. Reageren
Proximitus Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ja ik zal waarschijnlijk wel een van de mods gebruiken. Het vreemde is dat de patch het eerst wel deed, doen ik hem een tijd geleden voor het eerst installeerde.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.