Jump to content

als ik img tool op start blijft sanandreas op de helft met lade!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik voel me genaaid als ik img tool start dan doet me gta het niet dan blijft die bij het laden hangen maar eerst had ik em ok en toen deedie het perfect!!! en kon ik moden van hier tot japan maar nu doet die het niet wie wil me helepen !!?? als je me wil helpen voeg me dan effe toe op msn:-xxx- of op -xxx- dankje jullie wel alvast !! :cya::cya:

Bewerkt: door Bling
Emailadres verwijderd.
Geplaatst:
ik voel me genaaid als ik img tool start dan doet me gta het niet dan blijft die bij het laden hangen maar eerst had ik em ok en toen deedie het perfect!!!

Dat kan met twee mogelijke dingen te maken hebben. Ten eerste kan het zijn dat je met een verkeerde versie werkt. Wellicht dat je de vorige keer door middel van een patch gedowngrade hebt, zodat je destijds kon modden. Het zit namelijk zo inelkaar: GTA: San Andreas kent twee hoofdversies, namelijk V1 en V2. Met V1 kun je wel modden, maar met V2 kan dit helaas niet. Heb je die laatste versie (is in het hoofdmenu te zien), dan moet je even deze patch installeren. Met die patch downgrade je je V2 naar V1, wat dus betekent dat je na installatie van de patch wel kunt modden, mits de mods correct geïnstalleerd zijn.

Een eventuele tweede mogelijkheid kan zijn dat je de mod niet goed geïnstalleerd hebt. Misschien heb je de verkeerde bestanden toegevoegd, heb je één of meerdere bestanden niet toegevoegd, of ben je vergeten je archive te rebuilden. Allerlei mogelijkheden waaraan het zou kunnen leggen. Eventueel zou je de mod weer kunnen verwijderen met back-up bestanden. Heb je deze niet meer, dan kun je ze in dit topic aanvragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...