IV trailer Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) welkom in mijn ruimte hier show ik alle lolligge en orginele gif dingetje's. als je er eentje wil mag dat zoalang je er maar bij zet van IV trailer. en mij een pb stuurt zodat ik weet dat iemand het gebruikt. de HD gekte: opfrissen: (te groot voor handtekening helaas) Bewerkt: 26 september 2007 door IV trailer Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik weet niet of iemand hier gaat kijken. Ik vind het heel slordige wat je hebt gemaakt. Alles is een beetje afgeraffeld. Doe het volgende keer wat neter! 1.5/10 PS. Ik denk dat niemand zo eentje wilt Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Opvrissen hoort opfrissen te zijn. En ik vind ze absoluut niet mooi, het lijkt wel snel met paint te zijn gemaakt en dan in bewegende versie. En dan nog spel je de dingen fout. van mij krijg je een 1/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.