superjetze Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) als ik mijn filmpje wil opslaan krijg ik deze foutmeldig: het is wel vreemt want ik krijg nooit deze melding, en ik heb ook geen last van onvoldoende schijfruimte en die andere dingen wat moet ik hieraan doen? Bewerkt: 24 september 2007 door superjetze Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 heb je een van je bestanden die je in je VID hebt gebruikt weg gegooit? zoja dan is det het probleem! Reageren
superjetze Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 ik heb niks weggegooit! en wat is VID? Reageren
Donwell Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Waarschijnlijk zijn de bestandjes die je in het filmpje hebt geplaatst, veranderd van bron. Ze staat dus niet meer op de plaats vanwaar ze binnen zijn gehaald. Wellicht heb je misschien toch weggegooid of de bestanden verplaatst. Wat je dan moet doen is het pad opnieuw opsporen. Reageren
superjetze Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) Ik heb niets verplaatst ik heb gewoon de film gemaakt en toen ik hem wou opslaan kreeg ik dat >>> Door Dutchy3010: Bericht wat netter gemaakt, de leden proberen je ook alleen maar te helpen.<<< Bewerkt: 4 oktober 2007 door Dutchy3010 Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Probeer de film anders even opnieuw te maken? Als het niet te veel werk is zou ik het wel ff proberen, want het lijkt er toch op dat misschien bestanden van naam verandert zijn of verplaatst, zoals al gezegt is. Ook kan het zijn dat je misschien het filmpje probeert op te slaan in een niet toegankelijke zone van bepaalde documenten op je computer, misschien van een ander gebruikers account met wachtwoord ? Probeer in dat geval ff het op een andere locatie op te slaan(bijvoorbeeld je bureaublad) Greetz Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Aan dit probleem is niet veel te doen vrees ik. Ik ken het probleem want ik heb die melding zelf ook gehad op mijn oude PC. Is nooit opgelost geraakt. Reageren
Sandra Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Dubbel posten is verboden, 3dubbel posten al helemaal. Maar BigBoss had toch al antwoord gegeven? Er is niks aan dat probleem te doen. Probeer het anders eens op een andere computer. Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Dubbel posten is verboden, 3dubbel posten al helemaal. Er is volgens mij niemand in dit topic die dubbelpost hoor... superjetze, dit probleem heb ik al vaker gehad. Opnieuw proberen helpt niet. Dit komt omdat je film te groot is voor je 'beeldkeuze' (je weet wel, het venster net voor je je film kan opslaan, je kunt de film dan in verschillende formaten zetten). Oftewel kun je een kleiner formaat van beeld nemen (maar geloof me, als je een deftige film wilt, doe je dat maar niet), of je kunt je film indelen. Wat bedoel ik daarmee? Dus, je film is bijvoorbeeld 6 minuten lang. Dan maak je hem in stukjes: je maakt het eerste stukje, je slaagt het op. Je maakt het tweede stukje, je slaagt het op. enzoverder. Als je alle delen succesvol hebt opgeslagen open je Windows Movie Maker opnieuw en zet je je verschillende stukjes film achter elkaar en je slaagt je hele film op. Normaal moet het nu lukken, want ik heb het ooit ook zo gedaan en het werkte perfect. Alleen heb je een heel klein beetje kwaliteitsverlies, maar dat is miniem. Succes! Reageren
Sandra Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Dubbel posten is verboden, 3dubbel posten al helemaal. Er is volgens mij niemand in dit topic die dubbelpost hoor... Zo te zien heeft een admin 2 van zijn posts verwijderd (En nee, ik ben niet scheel ) Reageren
superjetze Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 hahahahaha het word hier steets leuker, maar ik zal het proberen om het in een paar stukjes te doen (en dan weer aan elkaar plakken) Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Natuurlijk kan je ook overstappen op een ander programma, zoals Sony Vegas Je hebt met dat programma geen beperkingen dus je kan filmpjes zo groot als je wil maken. Nadeel is dat het geld kost en nog erger; het is duur Je kan wel een 30 dagen trial proberen, die is van een speciaal deel van de Sony site te downloaden. (onder het menu 'Downloads' en dan 'Trials en Demo's') Ook zijn er nog veel gratis programma's die je ongelimiteerd kan gebruiken, bijvoorbeeld Virtual Dub Hopelijk heb je hier iets aan Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.