Twankala Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max: 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
Dizzee Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik wil wel battlen. Ik zie dat premade mag, dus battle ik met deze sig:
AreZzo Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik vind beide signatures mooi, ze zijn ongeveer hetzelfde genre, allebei zonder naam ook... Het enige negatieve dat ik heb is dat de 2 borders beter kunnen, die van Dizzee is te dik en die van Twankala zou ik in een donkerbruine kleur doen uit je render ipv zwart. Mijn stem gaat naar Twankala .
.Djanick Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Twankala: Dizzee: twankala: opzich mooie sign maar ik vind hem iets te "overbelicht" door de c4d bij allebij haar handen, ook had ik zelf wat meer aandacht gezien aan de diepte in je design voor de rest erg mooi, render staat goed in evenwicht met kleur van bg en die is lekker eenvoudig gelaten. dizzee: een mooie style gebruikt, render past goed bij de bg, vind alleen de bg op sommige plaatsen wat raar overkomen *plastic wrap rechtsboven bv??* ook bij jou zou ik wat meer diepte meer waarderen omdat het er nu niet echt uitschiet stem: mijn stem gaat naar Dizzee
2fast{0} Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Geen langverhaal. Ik vind ze ook beide mooi, maar die van dizzee vind ik een stuk stoerder.(raar woord:P) dus ook mijn stem gaat naar Dizee
M4X Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Leuke signatures allebei. Ik stem op Dizzee vanwege de kleuren en de lichtinval. Twankala, je sig is een beetje overbelicht op sommige plekken, en daarom vind ik de kleuren wat minder mooi. Als hij iets donkerder was geweest dan was je resultaat een stuk beter. Dizzee, een erg mooie sig, eigenlijk is je enige minpuntje de border, die vind ik velen malen te dik. Maar nogmaals, allebei mooie sigs, alleen die van Dizzee vind ik iets mooier
DaddyPimp Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Twankala, die oogt veel beter.. Die van Dizzee vind ik wat te duister.
.Levi. Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 En de winnaar is geworden Dizzee!! +1 punt voor jou. Helaas, Twankala verliest in deze battle, -1 punt voor jou.. Closed en updated.
Recommended Posts