Jump to content

Pc start niet op

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Laat maar,

ik heb gevraagt aan degene die de image heeft gemaak.

Het was het programma ghost.

Ik wou vandaag mijn pc aanzetten maar hij startte na verschillende pogingen niet op. :N

Voor het laatst dat dit is gebeurd had ik de computer opnieuw moeten installeren en na de nieuwe installatie heb ik een image gemaakt die op de 2e harde schijf staat.

Hoe gaat zo'n IMAGE in zijn werk ik heb dit namlijk nooit eerder gedaan.

De pc zij soms een paar keer de foutmelding: Kernel data nog wat.

Waarschijnlijk kan ik morgen me pc niet meer gebruiken tenzij ik hem laat aan staan maar hij sluit soms zomaar af, ik sal degende dankbaar zijn die me kan helpen. :cya:

Bewerkt: door nasdreas
Geplaatst:

Het zou verschrikkelijk handig zijn als je met ons zou willen delen met wélk programma je de image gemaakt hebt. Dan kan ik (of iemand anders) je zeker wel vertellen hoe je die weer terug moet zetten.

Geplaatst:

Soms, is het gewoon heel simpel: De stekker in het stopcontact.

Ik zeg niet dat dit het is, want dit kan ik niet weten, maar ik herinner je er maar aan, want een vriend van me had dat ook een keer. Hij werd helemaal gek, terwijl zijn stekker er niet goed inzat :puh:

Voor technische dingen weet ik het niet :N

Succes! ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Hhaha de stekker zit er in.

Maar ik weet niet welk programma iemand had dat voor me gedaan ik snap er ook niet veel van, ik dacht dat het een kopie was van de c:/ schijf en dat je het er gewoon over de beschadigde bestanden heen kon kopiëren van de beschadigde c:/ schijf.

:cya:

Bewerkt: door nasdreas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...