GTAgangsta Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Heej allemaal, ik heb net de nieuwste versie van SA:MP gedownload, de server en de client. nu wil ik het laten werken, maar hoe moet dat ? ik heb nu alleen dit: die readme snap ik geen snars van, pleezz help me !! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Druk onderin bij Favorieten-Internet-Official , Uit die 3 kan je dus kiezen... Favorieten=Server ip bij oranje icoontje boven in-voeren. Internet=Server list. Official=5 Master servers zoals party server. EDIT:Ik heb nog gekeken of ik een screen via me mobiel kom maken maar dat is niet gelukt. (Donwell kan wel iets duidelijker posten dan mij) Bewerkt: 24 september 2007 door gekkieJ01 Reageren
Donwell Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Je hebt niets fout gedaan ofzo, je hebt alleen een verkeerd tabblad openstaan. Onderin zie je allerlei tabbladen, jij staat op 'Favorites'. Deze is bestemd voor je favoriete servers. Jij moet 'Internet' hebben, op deze manier krijg je alle online servers binnengestuurd over de gehele wereld. Je kan dan een server uitkiezen, in de naam staat wel wat voor soort het is. En GekkieJ, Official is niet helemaal goed... Masterservers zijn alle servers die te vinden zijn bij Internet, dus bij Official staan alle officiële servers. Reageren
SmeTalX Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 heej ik heb sa mp geinstaleert ging allemaal goed en een game kiezen ging ook goed maar toen begon hij met opstarten (heb cd er in gestokken) en dan kom je bij start game moet je dan new game of load game ? Reageren
SmeTalX Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 ik heb het alle 2 al geprobeert (new game/load game)maar dan begint hij te laden en dan sluit hij af en staat er '' in gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden af gesloten. onze excuses voor dit ongemak'' en dan staat er onder ''u was besig met een bewerking deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.'' weet iemand wat ik hier aan kan doen Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Wat jij zegt klopt niet, want als je een server kiest zal SA-mp verschijnen, dan zal het nog een keer verschijnen en zal linksonder een balkje komen. Als dat voorbij is kom je bij Vinewood en zal er linksboven 'Connecting to [iP-adres]...' staan. Daarna zal je in je Wardrobe staan om een team te kunnen kiezen. Ik denk dat jij GTA San Andreas zelf opstart, en niet een server via SA-mp. Start SA-mp op, klik op 'Internet' naast 'Favourites' en 'Official' die onderin staan. Klik nu op een server naar keuze en hij zal beginnen met spelen. @ hierboven: Dus niet New/Load Game kiezen, laat staan dat je het op de hierboven beschreven manier kan.. Bewerkt: 4 oktober 2007 door VWO-er Reageren
SmeTalX Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Wat jij zegt klopt niet, want als je een server kiest zal SA-mp verschijnen, dan zal het nog een keer verschijnen en zal linksonder een balkje komen. Als dat voorbij is kom je bij Vinewood en zal er linksboven 'Connecting to [iP-adres]...' staan. Daarna zal je in je Wardrobe staan om een team te kunnen kiezen.Ik denk dat jij GTA San Andreas zelf opstart, en niet een server via SA-mp. Start SA-mp op, klik op 'Internet' naast 'Favourites' en 'Official' die onderin staan. Klik nu op een server naar keuze en hij zal beginnen met spelen. @ hierboven: Dus niet New/Load Game kiezen, laat staan dat je het op de hierboven beschreven manier kan.. als ik op connecting click dan start san andreas van zelf op Reageren
Las Vegas Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Klopt je hebt GTA SA V1.0 nodig jij zal denk V2.0 hebben. Dus moet je ff downgraden. Kan je >>Hier<< downloaden dan doet hij het zeker weten De gebak zie ik later wel van je voor mij goede hulp Bewerkt: 4 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
SmeTalX Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Klopt je hebt GTA SA V1.0 nodig jij zal denk V2.0 hebben. Dus moet je ff downgraden. Kan je >>Hier<< downloaden dan doet hij het zeker weten De gebak zie ik later wel van je voor mij goede hulp dus je MOET v1 hebbe om sa-mp te kunne spelen ? Reageren
Donwell Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Dit is wel benodigd, inderdaad. Na het verschijnen van een mod die Rockstar er eerst in wou zetten, hebben ze een versie uitgebracht waarbij je niet kunt modden. SA-MP is in feite een mod, dus je zult Versie1 nodig zijn om SA-MP te kunnen spelen... Reageren
Azer Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 En gelukt?Blijkbaar wel he anders had SmeTalX zelf wel gereageerd, niet nodig om zulke posts te maken. Reageren
SmeTalX Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 MOET je v1 hebbe om te SA-MP te kunne spele want de een zegt van wel de ander van niej... alvast bedankt Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 MOET je v1 hebbe om te SA-MP te kunne spele want de een zegt van wel de ander van niej... alvast bedankt ja. maar wat hierboven gezegd werd klopt niet. als je samp hebt en je sa is nog niet gedowngrade, dan looppt samp vast bij het vinewod scherm, en het is niet zo dat het singleplayer spel wordt gestart. hier kun je de patch halen: http://files.filefront.com/GTA+SA+Downgrad...;/fileinfo.html greetz Reageren
Sandra Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) MOET je v1 hebbe om te SA-MP te kunne spele want de een zegt van wel de ander van niej... alvast bedankt Jep De ander versies van SA kunnen niet gemod worden (en sa:mp is een mod) Edit, G-cj was me voor. Bewerkt: 4 februari 2008 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.