Twankala Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Als ik op msn wil (windows live messenger), druk ik op aanmelden. Dan staat er dat er een nieuwe versie van Msn is. Dan kan je op "ja", "nee" en "nieuws" drukkken. Als ik dan op nee druk, gaat het weg. Druk ik dan weer op aanmelden, dan is er weer precies hetzelfde. Ik zat er over te twijfelen om op "ja" te drukken, maar ik heb zoveel vrienden die de laatste tijd virussen op msn hebben, dat ik bang ben dat ik dat dan ook krijg. Wat moet ik doen? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 eerst downloaden Nog niet uitvoeren dan scannen als het goed is uitvoeren als het fout is weg gooien Reageren
Twankala Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 eerst downloaden Nog niet uitvoeren dan scannen als het goed is uitvoeren als het fout is weg gooien Ik snap het niet. Ik heb niet zoveel verstand van computers. Ik weet wel wat dingen te vinden, maar snap niet alles in de puntjes. Zou je een wat duidelijkere uitleg willen geven? Reageren
Disturbed Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Gta-pilot bedoelt: als je nou eerst die update handmatig download, zodat die setup bestand op je bureaublad staat, en dan even een virusscanner aanslingert, dan zie je vanzelf of het een schadelijk bestand is. Reageren
Twankala Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Gta-pilot bedoelt:als je nou eerst die update handmatig download, zodat die setup bestand op je bureaublad staat, en dan even een virusscanner aanslingert, dan zie je vanzelf of het een schadelijk bestand is. Oke, en hoe werkt zo'n virusscanner? (Ik snap hier echt niks van ) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 rechtermuisknop op het bestand en dan scannen met ..... Reageren
Twankala Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Oke, bedankt alletwee. Hij doet het gewoon weer zonder virus! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.