Jump to content

GTAIII online?

Recommended Posts

Geplaatst:
Hey mede-gtafans ik vroeg me af;

is er ook net als SA een online speelbare versie van GTAIII? ^_^

Zeker is die er. Je kunt namelijk met MTA 0.5 online GTA III spelen. MTA 0.5 is hier te downloaden en je moet de 'MTA v0.5 for GTA3 & VC' (Win32 Client) versie downloaden. Na het downloaden is het simpelweg een kwestie van installeren. Let er daar wel op dat je de juiste path naar de map van GTA III geeft, dat is meestal: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII'. Na het downloaden kun je hem starten, en moet je aan de rechterkant voor 'servers' kiezen. Het aanbod van servers en spelers is natuurlijk wel kleiner, maar dat moet je dan maar voor lief nemen. :)

Geplaatst:
heb ik er ook gta vc voor nodig???

Nee, het is een versie voor zowel GTA III als GTA: Vice City. Tijdens de installatie zal er tweemaal gevraagd worden om een path. De eerste naar GTA III, zorg dus dat die goed staat. De tweede wordt gevraagd naar de map van Vice City. Hier vul je niets in, en hij zal hem gewoon overslaan. De versie is dus ook enkel voor GTA III óf Vice City te gebruiken, ze zijn dus niet beide benodigd.

Geplaatst: (bewerkt)
heb ik er ook gta vc voor nodig???

Nee, het is een versie voor zowel GTA III als GTA: Vice City. Tijdens de installatie zal er tweemaal gevraagd worden om een path. De eerste naar GTA III, zorg dus dat die goed staat. De tweede wordt gevraagd naar de map van Vice City. Hier vul je niets in, en hij zal hem gewoon overslaan. De versie is dus ook enkel voor GTA III óf Vice City te gebruiken, ze zijn dus niet beide benodigd.

Ik meld er nog even bij: Bij de installatie kun je ook kiezen voor welk spel je hem wilt,Vice City of GTA III.Tenminste bij 0.5 wel. ^_^ Er staat dan bij iets bij waarbij je de GTA moet aanvinken.

Bewerkt: door Indycar series

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...