Jump to content

SA:MP En vista werkend krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

omdat gta de laatste tijd nogal vaag deed heb ik de hele meut maar f fopnieuw geinstaleerd, (GTA SA en SAMP) maar als ik nu een server inwil dat blijft hij hangen bij het welkomstscherm net nadat er verbinding met de server is gemaakt.

Ik draai windows Vista Home premium en heb bij GTA en SAMP Bij properties Uitvoeren als Windows 98 staan, de rest van de systemen krijg ik al die errors als ik samp weer afsluit.

als ik hem run als administrator dan doet hij het well normaal aleen ik word helemaal panisch voor alles waar windows toestemming voor vraagt dus dat wil ik niet ;)

ik zit erover te denken om dat ** vista van me pc af te donderen want niks doet het..

weet ieamnd hoe ik wel normaal GTA kan spelen.

alvast bedankt;)

Geplaatst:

Ik volg je verhaal op sommige punten niet helemaal duidelijk, maar ik hoop je toch te kunnen helpen. Je zegt dat je GTA en SA-MP opnieuw geïnstalleerd hebt en dat toen ineens SA-MP het niet meer deed (althans, dat maak ik op uit je verhaal). Kan ik hieruit dan opmaken dat hij het voorheen wel heeft gedaan? Daarnaast doet hij het wel normaal als je administrator bent of begrijp ik dat niet goed?

Over het algemeen kunnen we natuurlijk wel stellen dat Vista problemen kan opleveren. Vista wil overigens niet altijd zeggen dat je enkel foutmeldingen krijgt, want dat is niet zo. Of je Vista van je PC wilt halen, die keus ligt denk ik helemaal bij jou. Ik vermaak me momenteel nog prima met XP, maar dat is slechts een mening. :)

Om weer even terug te komen op je probleem; heb je voorheen gepatched of iets dergelijks, zodat hij het wel deed? En ben je wellicht vergeten dat weer te doen? Ik raad je aan deze patch dan eens te installeren. Hij hoort het probleem op te lossen waar je blijft staan in Vinewood. Overigens komt dit probleem door de versie van GTA, dus dat ligt niet aan Vista. Met die patch downgrade je V2 naar V1.

Ik hoop dat je er wat mee kan, en laat ons de vorderingen even weten!

Geplaatst:

Misschien kun je proberen om hem bij properties als Windows XP te laten uitvoeren

en dan deze patch installeren

zomaar een idee, ikzelf heb (gelukkig) geen Windows Vista

groetjes Ymosky

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...