Jump to content

het huis anubis

het huis anubis  

40 leden hebben gestemd

1. 1. kijk jij dit

• ja
      0
    • nee
      34
    • soma
      5
  2. 2. vind je dit leuk

• ja
      2
    • nee
      20
    • soms
      0
    • ik kijk dit niet
      17
  3. 3. wil je het kijken

• ja
      1
    • ja morgen (meschien)
      1
    • nee
      10
    • NEE NOOIT
      23
    • nee vind het te eng
      3
    • ik kijk dit al
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

282930.gif

WOW wat een aflevering die van net,nu is het pauze dus dacht ik om hierover een topic te maken.

met poll :dans:

nouja ik hoop dat dit topic gewaardeert word anders ram er maar een slot op :D

even de tijden.

maandag TM vrijdag

19:05 op nickelodeon dat is die zender die na 8 uur comedy central is.

wel kijken :schater:

Sorry, maar ik vind er echt niets aan.

Het slaat nergens op. Maja het zal ook wel gericht zijn op wat jongere kinderen.

nee hoor het is niet speciaal voor jongen kinderen.

alleen soms is het wat flauw maar rond deze tijd is er weinig op.

dan is het wel lolig.

PS. wil je het gaan volgen zou ik morgen beginnen de nieuwe afleveringen zijn begonnen en als je op de hoogte gebracht stuur me een pbtje.

(staat onder in mijn handtekening een link'

Bewerkt: door fiegel5
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

9

• Blue Yoshi 97

2

• Mister.X

2

• Gino99

2

Geplaatst:

Sorry, maar ik vind er echt niets aan.

Het slaat nergens op. Maja het zal ook wel gericht zijn op wat jongere kinderen. :cya:

Geplaatst:

Ik ken het wel, mijn zus heeft lang een of ander debiel spel van het huis Anubis gespeelt, werd gek van continu de zelfde muziek :duh: Anyway ik vind de serie ook niks aan, ik vind het nogal stom en de acteurs zuigen. Ik vond ook ZOOP soms erg stom, omdat die mensen niet super acteren en nog wat dingen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb net effe gekeken.Het gaat wel,maar dat komt zeker dat ik ong even oud als jou ben...Als het erop is kijk ik,en zo niet.Kijk ik niet ^^

Werkelijk die cast hebben zo ook zo van de vuilnisbelt geplukt. Goedkope flutacteurs. En zoooo standaard. Hoezo achterhaald: 'Mijn wraak zal zoet zijn, MWUAHAHAHAHAHAAAA!!'... In hoeveel tekenfilms en andere lompe series hebben we dit eerder gehoord? Het is in ieder geval een getal met 3 cijfertjes. En ze blijven die afleveringen maar bedenken hè? Ze komen nooit bij hun einddoel: die f*cking schat vinden. Altijd is er wel weer een domme scrijver die zorgt dat onze arme vrienden wel weer iets moeten oplossen. Als je het mij vraagt is dit gewoon kinderen aanleren om van de TV afhankelijk te zijn. 'Mis het niet...'. Mijn zusje moet en zal het per sé zien. Al is daar verbaal geweld voor nodig. Gewoon niet goed. Vreselijke bagger :kots::@:gaap::N:(:duh::cab::bonk::cry::t:muur::ch: :td: :erm::-(

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik ken het niet, kijk het niet en heb niet de intentie óm het te gaan kijken. Het liedje wat die Nienke gezongen had was ook al niet zo pakkend (niet zo van: WOW, dit moet ik kijken!). Op Nickelodeon komen niet de mooiste A-series...

En het programma is wél gericht op jong publiek. Gewoon al te merken aan de articulatie in het liedje. Veel te duidelijk en te correct ;) Kijk eens CSI, vanavond... Veel spannender.

Geplaatst:
Ik ken het niet, kijk het niet en heb niet de intentie óm het te gaan kijken. Het liedje wat die Nienke gezongen had was ook al niet zo pakkend (niet zo van: WOW, dit moet ik kijken!). Op Nickelodeon komen niet de mooiste A-series...

En het programma is wél gericht op jong publiek. Gewoon al te merken aan de articulatie in het liedje. Veel te duidelijk en te correct ;) Kijk eens CSI, vanavond... Veel spannender.

ey da kijk ik al maar zijn heraalingen :duh:

alowel die ik gister zag met die bommen had ik niet gezien.

en ik vroeg dit omdat ik het kijk omdat er geen fuck opis en dan ja word het toch wel lolig :schater:

maar ik ben er ook niet aan verslaaft zoals jensen en prisonbreak :tu:

Geplaatst:

Ik heb een paar afleveringen gezien en vond het niet veel bijzonders.

Het lijkt mij ook niet echt nodig om er een topic over te maken ..:N

Nee ik vindt het niks aan. Maar ik kijk zowiezo bijna nooit tekenfilms.

Bewerkt: door -->nick<--

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...