Jump to content

het huis anubis

het huis anubis  

40 leden hebben gestemd

1. 1. kijk jij dit

• ja
      0
    • nee
      34
    • soma
      5
  2. 2. vind je dit leuk

• ja
      2
    • nee
      20
    • soms
      0
    • ik kijk dit niet
      17
  3. 3. wil je het kijken

• ja
      1
    • ja morgen (meschien)
      1
    • nee
      10
    • NEE NOOIT
      23
    • nee vind het te eng
      3
    • ik kijk dit al
      1

Recommended Posts

Geplaatst:
tss geen tekenfilm he :7

Nee maar het wordt uitgezonden door een kanaal voor tekenfilms

Nou en dan word het programma er toch niet minder op?

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

9

• Blue Yoshi 97

2

• Mister.X

2

• Gino99

2

Geplaatst:
tss geen tekenfilm he :7

Nee maar het wordt uitgezonden door een kanaal voor tekenfilms

nou dat is wel een domme opmerking hoor als ze csi op nick of jetix uitzenden kijk je het toch ook ofniet.

bijdeze ook discusie gesloten! :cab:

Geplaatst:
Werkelijk die cast hebben zo ook zo van de vuilnisbelt geplukt. Goedkope flutacteurs. En zoooo standaard. Hoezo achterhaald: 'Mijn wraak zal zoet zijn, MWUAHAHAHAHAHAAAA!!'... In hoeveel tekenfilms en andere lompe series hebben we dit eerder gehoord? Het is in ieder geval een getal met 3 cijfertjes. En ze blijven die afleveringen maar bedenken hè? Ze komen nooit bij hun einddoel: die f*cking schat vinden. Altijd is er wel weer een domme scrijver die zorgt dat onze arme vrienden wel weer iets moeten oplossen. Als je het mij vraagt is dit gewoon kinderen aanleren om van de TV afhankelijk te zijn. 'Mis het niet...'. Mijn zusje moet en zal het per sé zien. Al is daar verbaal geweld voor nodig. Gewoon niet goed. Vreselijke bagger :kots::@:gaap::N:(:duh::cab::bonk::cry::t:muur::ch: :td: :erm::-(

Compleet mee eens, ik kan er echt niks meer aan toevoegen.

Drie keer raden wat ik gestemd heb?

Geplaatst:

nou tot nu toe is het hier niet zo populair dus.

achja waarom vroeg ik het eigelijk ik had dit kunnen verwachten :Y

Geplaatst:

Het zou leuk zijn als ze die schat eens eindelijk vinden, maar net als bij Avatar werken ze nooit naar het einde toe, pure melkerij als je het mij vraagt.

Geplaatst:
Ze hadden een nr1 hit toch? Dat was wel een tenenkrommend nummer maar verder ken ik ze niet.

Zo'n beetje elk verziekt Nederlands nummer komt in de Nederlandse Top 40 terecht, ook al is het vaak het enige lied in de Top 40 die nooit iemand gehoord heeft of het lied klinkt nergens naar..

Nederland. :ch:

Geplaatst:

Het zou leuk zijn als ze die schat eens eindelijk vinden, maar net als bij Avatar werken ze nooit naar het einde toe, pure melkerij als je het mij vraagt.

hij is gevonden :dans:

hij zat in die raaf van victor nu moeten ze hem naar egypte brengen.

en nienke heeft gezoend met fabian

Geplaatst: (bewerkt)

Is dat de schat?.Ik dacht gewoon een schat met geld...Nah het intreseerde me toch niet zo

Ik ben benuwd wie op Ik vind het te eng heft gestemd... :D

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:

nouja in die vogel zat de graal en als victor en die school gozer eruitdrinken zijn ze onsterverlijk ofzo en nu moeten ze de graal naar eygipte brengen met 3 gestoorde gekken achter hunaan LOL :schater:

Geplaatst:

Is dat dan zo leuk aan 't progamma? Omdat ze zoenen. Lijkt Zoop wel. Net zo saai. Als je weet dat niemand 't leuk vind, Waarom maak je dan een topic erover, En je zegt dat de discussie gesloten is en je gaat door?

Geplaatst:

Is dat dan zo leuk aan 't progamma? Omdat ze zoenen. Lijkt Zoop wel. Net zo saai. Als je weet dat niemand 't leuk vind, Waarom maak je dan een topic erover, En je zegt dat de discussie gesloten is en je gaat door?

ik vind het anders wel een toppie programma, ik volg het nog steeds elke dag en als ik het mis download ik de aflevering gewoon op internet om hem alsnog te zien!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...