Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ik was zo juist weer op m'n spel met cheats aan 't spelen en deed de cheat dat je 100% fat hebt :lol: . Sprong op een sanchez en ging wat rijden. Toen botste ik tegen een rancher op en deze ontplofte . Toen dacht ik dit gebeurt normaal nooit als ik mager ben en toen ben ik overal tegenop gaan botsen en alles ontplofte . Dan zal het wel door die dikheid komen :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ja dat zal waarschijnlijk het probleem zijn he? maar of het nuttig was omdat met ons te delen? ik denk dat menigeen wel weet hoe die auto's ontploffen als je dik bent Reageren
Slimm Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Als je 100% dik bent dan kan je ook een hartaanval krijgen :o Maar ik snap je verhaal niet echt, als je 100% dik bent en dan tegen auto's rijdt op een sanchez ontploffen die? Reageren
Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ja die ontploffen gewoon en er is niks aan je sanchez dan :o Reageren
Joewie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Je zal misschien de cheat van Smash' and boom hebben ingegeven zonder dat je het wist. Het effect ligt niet aan de cheat van 'Max Fat' Reageren
Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Niet dat ik weet :huh: Reageren
janjoker Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 rijdt eens tegen een tank aan misschien ontploft die ook:P Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ik had ook perongeluk smach ant boom ingevooerd ik wist eerst niet wat het was maar later wert het heel lastig(met missies enzo) en toen heb ik opgezocht wat het was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.